Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

افزایش سرمایه برای سال آینده قطعی است. ولی درصد آن متعاقبا اعلام می شود.در نهایت اعلام شد که احتمالا معادل بیست میلیارد تومان افزایش سرمایه می دهند...

مجمع «فولای» و تقسیم سود تعادلی

در مجمع فولای 100 ریال سود نقدی مصوب شد .

به گزارش خبرنگار بورس24 ،در این جلسه اعلام شد :افزایش سرمایه برای سال آینده قطعی است. ولی درصد آن متعاقبا اعلام می شود.در نهایت اعلام شد که احتمالا معادل بیست میلیارد تومان افزایش سرمایه می دهند.

همچنین دو شرکت زیر مجموعه صنایع گسترش فولاد سیلندر و مفتولکاران یزد در حال اجرا هستند.

خبر تکمیلی:

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد آلیاژی یزد در روز پنجشنبه مورخ 24 تیر 95 ساعت  10:00 با حضور بیش از 55.34 درصد صاحبان سهم رسمیت یافت.

علی دیدار

رئیس هیئت مدیره

فرید گلشن نیر

مدیر عامل

عباسی

ناظر جلسه

طباطبائی

نماینده بورس

شیخی

حسابرس

 

در ابتدا مدیر عامل به تشریح وضعیت شرکت پرداخت و از میزان تولید و انواع آن، تعداد نیروی انسانی و طرح های در حال توسعه توضیح داد و گفت که تولیدات ما بیشتر به مصارف داخلی میرسد و بازار خارجی نداشته ایم که تصمیم داریم با رفع تحریم ها بخش صادرات را فعال کنیم.الان بیشتر محصولات ما به مصارف خودروسازی می رسد.

اهم موارد ذکر شده در گزارش دبیر جلسه از وضعیت شرکت:

  • در خصوص شرکت گسترش فولاد سیلندر (سهامی خاص) افزایش سرمایه از 825 میلیون تومان به 1100 میلیون تومان تا سه ماه آینده انجام خواهد شد.
  • همچنین شرکت مفتولکاران یزد تولید کننده کلاف و شاخه بصورت میلگرد می باشد که در حال تکمیل و راه اندازی فازهای مختلف است.
  • تکمیل صنایع پائین دستی در دستور کار مدیریت قرار دارد.
  • تعیین تکلیف و و تغییر کاربری زمینهای دو شرکت فوق در دست اقدام می باشد.
  • در خصوص معافیت مالیاتی پیگیری هایی انجام شده و قانون مالیات مستقیم مبنی بر معافیت تا پایان 91 تائید شده است.

بررسی بند های گزارش حسابرس (اظهار نظر مشروط)

به نظر این موسسه، به استثناء آثار مورد مندرج در بند 4 ،صورتهای مالی شرکت ، وضعیت مالی گروه و شرکت فولادآلیاژی یزد در تاریخ 29 اسفند 94و عملکرد جریان های نقد گروه برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور از تمام جنبه های با اهمیت طبق استانداردهای حسابداری،به نحو مطلوب است.

تاکید بر مطالب خاص:

بند7: در خصوص تودیع سهام وثیقه ، عضو هیئت مدیره عنوان کردند که این بند رادر دستور کار شرکت قرار خواهند داد.

بند8: در خصوص عدم پرداخت به موقع سود سهام در موعد مقرر ، مدیر عامل گفتند حدود 200 میلیون تومان از این سود ها پرداخت نشده بود که تا قبل از برگزاری این مجمع همگی پرداخت شد.

بند12: در خصوص عدم افشای صورت های مالی شرکت های زیر مجموعه ،هیئت مدیره اعلام کردند که حتما در اسرع وقت اقدامات لازم در مجمع شرکت فولاد سیلندر انجام خواهد شد و به سمع و نظر سهامداران خواهد رسید.

بندهای 8و 10 و 13 را مدیریت تصمیم گرفتند ، به عنوان تکالیف مجمع در دستور کار داشته باشند.

سایر بندهای توضیحی:

مدیر عامل توضیح دادند پیش بینی سود به ازاء هر سهم 40 تومان بود که تلفیقی از سود عملیاتی و غیر عملیاتی بوده است ، البته هنوز قسمت غیر عملیاتی آن محقق نشده است که این سود غیر عملیاتی ناشی از سرمایه کذاری و خرید سهام شرکت آذرآب بوده است.

نکات مهم در خلال پرسش و پاسخ ها:

نماینده سازمان بورس پرسید که آیا برنامه ای برای موضوع سرمایه گذاری و این سودها دارید ؟ چرا که امسال میزان فروش پائین بوده است و قسمتی از این سودها از سود غیر عملیاتی می باشد؟ مدیر عامل عنوان کردند بیشتر نظرمان ایجاد سود و حمایت سهامدار عمده بوده است.

یکی از سهامداران پرسید: زمین های گرفته شده بابت شرکت های زیر مجموعه از سازمان مراتع و جنگل داری بوده است آیا آن ها را خریده اید یا اجاره است؟

عضو هیئت مدیره گفتند : فعلا اجاره است ولی به محض این که شرکت ها راه اندازی شدند اقدام به خرید این زمین ها خواهیم کرد.

مصوبات مجمع:

تقسیم سود: پرداخت مبلغ 100 ریال به عنوان سود تقسیمی به سهامداران تصویب شد. البته طبق نظر اعضای هیئت مدیره تصمیم دارند تا از طریق افزایش سرمایه در سال جاری مانع خروج این سود از شرکت شوند.

روزنامه: از ابرار اقتصادی به دنیای اقتصاد  مصوب گردید.

حسابرس: انتخاب موسسه آزموده کاران و بازرس علی البدل موسسه رهبین به عنوان موسسات جدید جهت قرارداد به هیئت مدیره سپرده شد.

پاداش هیات مدیره : مبلغ خالص 25 میلیون تومان

حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره: مبلغ 600 هزار تومان درماه

حاشیه های جلسه:

سهامداران درخواست کردند تا سود بیشتری تقسیم گردد معادل 40 تومان که اعتراض هایی در بر داشت و نهایتا پس از رای گیری و نظر سهامدار عمده مبلغ تصویب شده همان 10 تومان اعلام شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24