Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سوخت هوایی (ATK) شرکت‌ ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای نخستین بار در رینگ بین‌الملل عرضه شد.

 سوخت هوایی برای نخستین بار در بورس انرژی عرضه شد

به گزارش بورس24 به نقل از بورس انرژی ایران، نخستین عرضه سوخت هوایی (ATK) شرکت‌ ملی پخش فرآورده‌های نفتی دیروز (چهار‌شنبه، نهم تیرماه) از مبدا اراک به مقاصد افغانستان، پاکستان و ارمنستان در رینگ بین‌الملل مورد عرضه قرار گرفت.

نخستین روز کاری هفته بعد، کالاهای متانول پتروشیمی شیراز، حلال٤٠٢ و حلال ٤٠٤ پالایشگاه نفت‌تبریز در رینگ داخلی و نفتای سنگین پالایش نفت لاوان در رینگ بین‌الملل در بازار فیزیکی و قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه عرضه خواهند شد.

در جریان معاملات دیروز (چهار‌شنبه، نهم تیرماه)، در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، برش سنگین، گاز پروپان صنعتی، گاز بوتان صنعتی و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام، برش سنگین پتروشیمی جم، پنتان‌پلاس پتروشیمی پارس، میعانات گازی پالایش گاز ایلام، میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی، آیزوریسایکل پالایش نفت بندرعباس و حلال ٤١٠ پالایش نفت آبادان در رینگ داخلی و گاز مایع پالایش نفت آبادان به مقصد پاکستان، گاز مایع پالایش نفت شازند به مقاصد افغانستان و پاکستان، نفت‌‌‌‌‌‌گاز(گازوییل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از مبادی اصفهان، ساری و تبریز به مقصد عراق و نخستین عرضه سوخت هوایی(ATK) شرکت‌ ملی پخش فرآورده‌های نفتی از مبدا اراک به مقاصد افغانستان، پاکستان و ارمنستان در رینگ بین‌الملل مورد عرضه قرار گرفتند.

کل معاملات صورت گرفته در این عرضه‌ها و عرضه‌های مازاد معادل ٢,٥٦٥ تن و به ارزش نزدیک به ٢٥ میلیارد و ٤٢ میلیون ریال بود.

همچنین معامله تمام حجم عرضه شده میعانات گازی پالایش گاز ایلام به حجمی برابر با ٢،٠٠٢ تن و ارزشی بیش از ١٩ میلیارد ریال از نکات قابل توجه معاملات این روز بود. اینمحصول از ابتدای امسال تاکنون در رینگ داخلی بورس انرژی ایران، ٦ عرضه موفقیت‌آمیز داشته است که حاصل آن معامله ١١,١٧٦تن به ارزش بیش از ٨٤ میلیارد ریال بوده است.

طی این جلسه معاملاتی، بازار برق بورس انرژی ایران نیز شاهد معامله ٨٥ قرارداد معادل ١،٤٤٠ مگاوات ساعت به ارزش نزدیک به ٤٨٣ میلیون ریال بود. در آغاز جلسه معاملاتی امروز نمادهای بار‌ پیک، کم‌باری، میان‌باری و بارپایه روزانه گشایش یافته و در پایان نمادهای بار پیک، کم‌باری، میان‌باری و بارپایه روزانه ١٣، ١٤ و ١٥ تیرماهمتوقف شدند.

در مجموع ارزش کل معاملات امروز بورس انرژی ایران بیش از ٢٥ میلیارد و ٥٢٤ میلیون ریال شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24