Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که آیا خریداری تاکنون مراجعه کرده است؟ گفت: نمی توانم در این خصوص نظری بدهم . اما روال به گونه ای است که همیشه باید در روز عرضه درخواست خریداران بررسی شده و تعداد خریداران در روز عرضه مشخص خواهد شد...

عرضه سنگین «ذوب» در روز یکشنبه

حراج 73 درصد از سهام ذوب آهن اصفهان فردا در فرابورس ایران انجام خواهد شد و دو حقوقی صندوق بازنشستگی فولاد و مجموعه تامین اجتماعی شاهد عرضه دارایی های خود در بازار خواهند بود.

بهنام محسنی ، مدیر نظارت بر بازار فرابورس درخصوص آخرین وضعیت عرضه سهام ذوب آهن که قرار بود به صورت بلوکی انجام شود به خبرنگار بورس24 گفت: با توجه به این که نماد معاملاتی ذوب آهن در روز معاملاتی اخیر بازگشایی و کشف قیمت شده، معامله سهام شرکت نیز فردا انجام می شود.

وی افزود: عرضه روز آتی به میزان 73درصد و توسط دو کد معاملاتی انجام می شود و اطلاعیه عرضه را بر اساس روال و مقررات انجام خواهیم داد.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که آیا خریداری تاکنون مراجعه کرده است؟ گفت: نمی توانم در این خصوص نظری بدهم . اما روال به گونه ای است که همیشه باید در روز عرضه درخواست خریداران بررسی شده و تعداد خریداران در روز عرضه مشخص خواهد شد.

جعفر سبحانی، مشاور رییس سازمان خصوصی سازی پیش از این در خصوص جزئیات و دلایل واگذاری سهام ذوب آهن توسط سازمان خصوصی سازی به خبرنگار ما گفته بود: همانطور که سازمان تامین اجتماعی دو تا سه ماه گذشته بابت عدم پرداخت اقساط خود بدهی داشته، باید به میزان بدهی آن سهام ذوب آهن را واگذار می کردیم. بر همان اساس بلوک 73درصدی از ذوب آهن را واگذار می کنیم.

وی ادامه داد: حدود 56درصد این بلوک مخصوص تامین اجتماعی است که اقساط خود را پرداخت نکرده و نتیجتا ما به نیابت از تامین اجتماعی این میزان را واگذار می کنیم. همچنین 17درصد از صندوق بازنشستگی فولاد که به خزانه بدهکار است و نمی تواند بدهی خود را پرداخت نماید را سازمان خصوصی سازی نیابت دارد تا واگذار نماید. در نتیجه با این واگذاری صندوق کارکنان فولاد می تواند بدهی خود را با خزانه پاس نماید. به عبارتی بهتر در روزهای آینده از طریق فرابورس به صورت یکجا بلوک 73درصدی ذوب آهن و فولاد را واگذار می کنیم .

به گفته وی، قیمت پایه این آگهی واگذاری 411تومان است،طبیعتا با توجه به میزان بدهی صندوق فولاد به خزانه و بدهی تامین اجتماعی این رقم پایه منطقی است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24