Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

استاندار البرز در ارتباط با پروژه بزرگراه شمالی کرج گفت: تامین اعتبار این پروژه با هیچ مشکلی مواجه نیست و نیازمند پشتکار بیشتر پیمانکار در اجرای عملیات است.

در انتظار کاهش ترافیک کرج - قزوین

به گزارشخبرگزاری تسنیمازکرج،سید حمید طهائی در مراسم افتتاح ساختمان خانه ملت و تقاطع غیر هم‌سطح شهید کیانپور که صبح امروز برگزار شد، در ارتباط با پروژه بزرگراه شمالی اظهار داشت: تامین اعتبار این پروژه با هیچ مشکلی مواجه نیست و نیازمند پشتکار بیشتر پیمانکار در اجرای این عملیات است.

وی افزود: این بزرگراه از انتهای اتوبان شهدای البرز و ورودی بیلقان از شهر عبور می‌کند و از شمال شهر کرج به اتوبان قزوین متصل می‌شود که منابع مالی آن تامین شده و در اختیار پیمانکار آن از طرف مدیریت شهری قرار می‌گیرد تا در کاهش ترافیک و وقت و نیز انرژی مردم صرفه‌جویی شود.

وی با اشاره به پروژه هشتگرد-طالقان- تنکابن که با مشکلات عمده‌ای سال‌های پی در پی مواجه بود، گفت: با تلاش‌های نمایندگان مجلس و همچنین وزارتخانه راه و شهرسازی موفق شدیم این پروژه را ملی اعلام کنیم که با این حساب منابع آن در حال تکمیل و تامین است.

طهایی با اشاره به همت شهرداری و شورای شهر کرج که توانستند ساختمان نمایندگان مردم کرج در مجلس را احداث کنند، گفت: این ساختمان متعلق به مردم بوده و برای پیگیری مشکلات مردم احداث شده است.

استاندار البرز با اشاره به دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری، گفت: بزرگترین دغدغه مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور حفظ وحدت است که خوشبختانه این فضا در استان وجود دارد و همه باید برای حفظ این فضا تلاش کنند.

وی با اشاره به موضوع برجام گفت: درهای تجارت برای فعالان اقتصادی باز است و باید از این فرصت استفاده‌های لازم را برد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24