Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

مدیر روابط‌عمومی فرابورس ایران در خصوص جزئیات برگزاری این جلسات افزود: این نشست‌ها با حضور مدیران ارشد شرکت عرضه‌کننده و اصحاب رسانه و با هدف بررسی شرکت‌های در مرحله عرضه از منظر ریسک‌های مترتب بر شرکت، نقاط قوت و ضعف و تحلیل وضعیت صنعت مورد نظر برگزار خواهد شد...

نشست‌های «یک دیدار، یک عرضه» در راه است...

مدیر روابط‌عمومی فرابورس ایران از برنامه‌ریزی به‌منظور برگزاری نشست‌های خبری پیش از عرضه‌های اولیه با حضور اصحاب رسانه و مشارکت فعالان بازار خبر داد.

مبینا بنی‌اسدی با بیان اینکه شرکت‌های زیادی در صف ورود به فرابورس ایران قرار دارند، اظهار کرد: امکان تامین مالی، معافیت مالیاتی، معرفی شرکت به بازار، تقویت برند و شفافیت اطلاعاتی از جمله مزایایی محسوب می‌شوند که به دلیل سهولت شرایط پذیرش شرکت‌ها در فرابورس هر ساله طیف وسیعی از آنها را ترغیب و تشویق برای ورود به این رکن بازار سرمایه می‌کند.

به گفته وی فرابورس ایران ضمن فراهم‌سازی کلیه امکانات و تسهیل شرایط برای پذیرش شرکت‌ها، همچنین تلاش کرده تا به‌منظور آغاز هر چه بهتر معاملات سهام شرکت‌ها و اطلاع‌رسانی هرچه شفاف‌تر در خصوص ویژگی‌های این عرضه‌ها، اقدام به برگزاری نشست‌های خبری تحت عنوان «یک دیدار، یک عرضه» کند.

بنی‌اسدی با بیان اینکه فرابورس ایران در سال جدید در کنار پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای خود در خصوص ابزارها و شیوه‌های نوین تامین مالی، همچون گذشته به اصل پاسخگویی به‌موقع، شفاف و کامل به تمامی ذی‌نفعان به خصوص فعالان بازار سرمایه پایبند است، توضیح داد: بر این اساس بنا داریم در سال جدید برای کمک به افزایش شفافیت در بازار سرمایه و تقویت ارتباطات دو سویه با کلیه ذی‌نفعان و مخاطبان خود، جلسات منظم نشست خبری را پیش از عرضه‌های اولیه آغاز کنیم که نخستین نشست در این خصوص را یکشنبه 16 خردادماه، ساعت 16:00 برای شرکت «مدیریت انرژی امید تابان هور» شاهد خواهیم بود.

مدیر روابط‌عمومی فرابورس ایران در خصوص جزئیات برگزاری این جلسات افزود: این نشست‌ها با حضور مدیران ارشد شرکت عرضه‌کننده و اصحاب رسانه و با هدف بررسی شرکت‌های در مرحله عرضه از منظر ریسک‌های مترتب بر شرکت، نقاط قوت و ضعف و تحلیل وضعیت صنعت مورد نظر برگزار خواهد شد.

توسعه کانال‌های ارتباطی با فرابورس ایران

وی در ادامه با تاکید بر لزوم گسترش و توسعه راهکارهای ارتباطی با ذی‌نفعان و عموم مخاطبان فرابورس اظهار کرد: بر این اساس واحد روابط‌عمومی علاوه بر ارتباط مستمر با رسانه‌های خبری اعم از صداوسیما، رادیو، رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی، به‌منظور پاسخگویی هرچه بهتر به سهامداران، ناشران و به‌طور کلی تمامی مخاطبان خود برنامه‌های متعددی را طراحی و اجرا کرده است.

بنی‌اسدی در خصوص این برنامه‌ها توضیح داد: استقرار ایستگاه پاسخگویی تلفنی و حضوری در تالار حافظ، فعالسازی صفحه رسمی فرابورس در شبکه‌های اجتماعی و راهبری محتوای این شبکه‌ها با محوریت فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی اخبار و عملکرد فرابورس از جمله اقداماتی است که به‌منظور توسعه کانال‌های ارتباطی عموم مخاطبان با فرابورس صورت گرفته که در نتیجه این اقدامات سال گذشته شاهد پاسخگویی به 19 هزار و 400 مورد سوال پیرامون تسهیلات مسکن، نهادهای بازار سرمایه، کارگزاری‌ها و به‌طور کلی تمامی سوالاتی که مرتبط با این نهاد مالی مطرح می‌شود، بودیم.

به گفته وی گسترش راه‌های ارتباطی با فرابورس علاوه بر اینکه به شفافیت بیشتر اطلاعاتی کمک می‌کند، همچنین موجب پاسخگویی به مخاطبان در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد، در سایه افزایش تعامل و ارتباط دوسویه با فعالان بازار سرمایه ضمن معرفی بهتر و بیشتر ظرفیت‌های فرابورس، شاهد توسعه بیش از پیش این رکن بازار سرمایه باشیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24