Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه مظاهر خشونت و تندروی هیچ جایی در فرهنگ ایران ندارند، گفت: ما باید بتوانیم با هنر مان این فرهنگ غنی را...

ظریف: مظاهر خشونت و تندروی هیچ جایی در فرهنگ ایرانی ندارند

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه مظاهر خشونت و تندروی هیچ جایی در فرهنگ ایران ندارند، گفت: ما باید بتوانیم با هنر مان این فرهنگ غنی را به دور از دروغ‌ ها و سیاهی‌ هایی که در منطقه شکل گرفته، معرفی کنیم.

به گزارش ایلنا، محمد جواد ظریف عصر امروز در مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقه بین‌ المللی فیلم سبز گفت: در هر جایی که خانم ابتکار حضور دارد من فکر و احساس می‌ کنم که ایران به بهترین نحو معرفی میشود.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به حضور استاد فرشچیان در این مراسم، اظهار کرد: خوشحالم که امروز در این مراسم استاد فرشچیان را می‌ بینم چرا که کارهای ایشان مبلغ هوش، هنر و انساندوستی ایرانی است.

وی با تاکید بر اینکه ایرانیان مخالف خشونت علیه انسان و طبیعت و موجودات زنده هستند، ادامه داد: ما باید بتوانیم با هنر مان این فرهنگ غنی را به دور از دروغ‌ ها و سیاهی‌ هایی که در منطقه شکل گرفته، معرفی کنیم.

ظریف با بیان اینکه هنر ایرانی معرف یک فرهنگ بالاتر و برابر است، اظهار کرد: مظاهر خشونت و تندروی هیچ جایی در فرهنگ ما ندارند. ایران و اسلام بر حقوق و رعایت حقوق همه تاکید دارند.

وزیر امور خارجه کشورمان بر لزوم توجه بیشتر به مسائل محیط زیست تاکید کرد و گفت: ما امروز نیاز داریم که اعلام کنیم هر رزو زمین گرمتر می شود و به سمت نابودی می‌ رود. باید این واقعیت را درک کنیم که تمام دنیا باید یک پارچه و یکجا برای حفظ محیط زیست تلاش کنند و خطوط جغرافیایی در حفظ محیط زیست نقشی ندارد، همانطور که امروز خشونت مرز ندارد.

وی با اشاره به ناامنی‌ و جنایت‌ هایی که امروز توسط گروه‌ های تروریستی دنیا را فراگرفته است، گفت: همان خشونتی که در سوریه است امروز در پاریس است. همه در یک کشتی نشسته ایم و هیچ کسی را فرار از این واقعیت نیست و باید این را بپذیریم که آینده همه ما به هم پیوسته است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24