Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه گفت: کسانی که ادعا می کنند برجام بی تأثیر بوده است و وضع برای فعالان اقتصادی نامناسب تر شده، واقعیت ها و شرایط کشور را به درستی نمی بینند...

ظریف: ضرورت رعایت تعهدات آمریکا در برجام را پیگیری می کنم محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه گفت: کسانی که ادعا می کنند برجام بی تأثیر بوده است و وضع برای فعالان اقتصادی نامناسب تر شده، واقعیت ها و شرایط کشور را به درستی نمی بینند.

به گزارش ایرنا، وی در بدو ورود به وین در پاسخ به سؤال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه رایزنی ها برای رفع موانع اجرای برجام تا چه اندازه مؤثر بوده و این که عده ای اعتقاد دارند برجام نه تنها هیچ منفعت قابل توجهی نداشته، بلکه حدود سه سال فعالان اقتصادی را معطل و رکود را تعمیق کرده است، گفت: آمار و ارقام نشان می دهد که با توجه به کاهش شدید قیمت نفت، رکود کاهش پیدا کرده و ما در مسیر رشد هستیم و انشاالله در سال 95 با رشد قابل توجه و تورم کمتر، سال را به پایان خواهیم داد.

ظریف افزود: در اثبات اینکه برجام آثار بسیار زیادی داشته می توان به فروش نفت مان که ظرف 3 ماه دو برابر شده، اشاره کرد که همین دلیل محکمی است.

وی ادامه داد: میزان سرمایه گذاری در ایران میلیاردها دلار بوده و پروژه های زیادی توافق شده است. البته ما اعتقاد داریم ایالات متحده به اندازه ای که باید راه ها را باز می کرده و به بانک ها برای حضور در ایران اطمینان می داده، اقدام نکرده است و ما هم این کار را پیگیری می کنیم.

وزیر امور خارجه با اشاره به اجلاس ویژه سفرای ایران در کشورهایی که با ایران روابط تجاری و اقتصادی بیشتری دارند، خاطر نشان کرد: در این اجلاس راهکار های جدی برای ایجاد فشار کاری برای اجرای برجام را بررسی کردیم.

ظریف گفت: در این سفر هم در ملاقات های حاشیه کنفرانس نشست سوریه، چه با وزیر خارجه آمریکا و چه با دیگر وزیران خواهم داشت و موضوع ضرورت رعایت تعهدات آمریکا در موضع برجام را پیگیری خواهم کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24