Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

 واکنش بهاره رهنما به خبر جدایی از همسرش

بهاره رهنما در اینستاگرام به شایعات مبنی بر جدایی اش از پیمان قاسم خانی واکنش نشان داد.

به گزارش جام جم سیما، رهنما در اینستاگرام خود نوشت:

پشت می‌کنم به همه مزخرفات و قضاوت‌های این روزها ، با آتش زندگی و مهر آدم‌ هایی که دوستم دارند و دوستشان دارند گرم می‌ شوم و همچنان به مسیرم ادامه می‌ دهم. بعد از بیست‌ و چهار سال تلاش در عرصه کار هنری و اخذ دو لیسانس و دو فوق‌ لیسانس از دانشگاه‌های معتبر کشورم ، بی‌ شک عقل و درایت کافی برای تصمیمات مهم زندگی‌ ام دارم.

پیمان قاسم‌خانی هم همیشه بهترین دوست و آدم عزیز زندگی من هست و خواهد بود و بی‌اندازه بزرگ و محترم. آن دسته بیماران روحی که منتظر جنگ بین ما و آزار فرزندمان هستند هم بی‌شک در حسرت این آرزو خواهند ماند. به گمانم هر آدم معروفی مثل هر انسانی حق دارد بخش‌ هایی از زندگی‌ اش را که دوست دارد در فضای مجازی به تماشای عموم بگذارد و بخش‌ هایی را نه. هرگز با دروغ و دغل زندگی نکردم و نمی‌ کنم و همچنان به روش تلاش و کوشش و جلو رفتنم در مسیری که دوست دارم تا زنده‌ ام ادامه خواهم داد.
 
کسانی را هم که من و ما را قضاوت می‌کنند و قصد دارند تمام تلاش‌هایمان در عرصه کار و اجتماع را ندیده بگیرند و ما را شکست‌خورده بنامند، به خداوند بزرگ واگذار کردم و امیدوارم در سال نودوپنج با سخت‌ ترین تغییرات و چالش‌ های زندگی‌ شان مواجه بشوند تا دست از قضاوت آدم‌ ها بردارند.
 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24