Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شرکت زمنیس آلمان آزاد سازی برخی تجهیزات و کالاهای مسدود شده فازهای پارس جنوبی را آغاز کرده است.

 زیمنس تجهیزات مسدود پارس جنوبی را آزاد کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران در دیدار با یو کازر مدیرعامل شرکت زیمنس ، با اشاره به لغو تحریمهای یکجانبه غرب علیه مردم ایران در فضای پسا برجام، خواهان احقاق حقوق ایران در اسرع وقت و آزاد سازی برخی تجهیزات نفتی که در دوران تحریم در توقیف این شرکت بود شد.

زیمنس در دوران تحریم های یکجانبه غرب علیه ایران، ارسال برخی تجهیزات نفتی از جمله کمپرسورهای فازهای پارس جنوبی را مسدود کرده بود و اکنون پس از لغو تحریمها، برای آزاد سازی این کمپرسورها اعلام آمادگی کرده است.
به گفته علی اکبر شعبانپور مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، هم اکنون آزاد سازی برخی تجهیزات و کالاهای فازهای پارس جنوبی از سوی زیمنس آلمان آغاز شده است.
شرکت ملی نفت ایران و زیمنس همچنین برای گسترش همکاری های دوجانبه در زمینه نفت و گاز، ساخت تجهیزات توربین و کمپرسور و برخی کالاهای صنعت نفت و گاز و پالایش و پتروشیمی اعلام آمادگی کرده اند و سفر مدیرعامل زیمنس به ایران هم در همین مسیر ارزیابی می شود.
پیشتر زیگفرید روسورم مدیر فناوری شرکت زیمنس گفته بود: با اجرایی شدن توافق هسته‌ای و پایان تحریمها، این شرکت آلمانی می‌تواند تجهیزات مسدود شده را به طرف ایرانی تحویل دهد.
وی با بیان این که با اجرای توافق، تحریمها برچیده شده‌اند و ما می‌توانیم تجهیزات مسدود شده را متناسب با نیاز به آنها در پروژه‌ها، تحویل دهیم و دیگر هیچ محدودیت قانونی وجود ندارد، تصریح کرده بود: شرکت زیمنس در زمینه ساخت راه آهن سریع السیر، انرژی های نو و توزیع انرژی در صنعت نفت و گاز فعال است، از این رو فرصتهای بسیاری برای همکاری وجود دارد که از هم‌اکنون کار روی آنها را آغاز کرده‌ایم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24