Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 مدیرعامل بیمه دانا گفت: در سال‌های گذشته متناسب با افزایش نرخ دیه، نرخ بیمه‌های شخص ثالث افزایش نداشته است و از این بابت شرکت های بیمه متضرر شده‌اند، بنابراین لازم است تا هرچه سریعتر قانون بیمه شخص ثالث اصلاح شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛بیژن صادق در نشست مطبوعاتی خود اظهار کرد: برای افزایش نرخ دیه در ماه‌های حرام نیز رایزنی‌هایی با مجتهدان انجام شده و این سئوال مطرح است که آیا از نظر شرعی برای فردی که در ماه های حرام به صورت سهوی باعث فوت فردی می‌شود، افزایش نرخ بیش از 30 درصد باید صورت گیرد یا خیرچراکه بیشتر تصادفات در شخص ثالث سهوی است نه عمدی.
وی همچنین به برگزاری مجمع بیمه دانا در 18 تیرماه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مجموع دارایی‌های بیمه دانا به 1200 میلیارد تومان می‌رسد که با رفع مشکلات مربوط به آزادسازی زمین متعلق به شرکت در انتهای بزرگراه بابایی به میزان 392 هزار متر مربع ، می توان به سهامداران این مژده را داد که مبلغ زیادی به دارایی‌هایی بیمه دانا افزوده می‌شود و مشکلات سال های گذشته از بین می‌رود.
وی افزود:حق بیمه تولیدی در سال گذشته حدود 1080 میلیارد تومان بود که نسبت به سال 1391 بیش از 40 درصد افزایش داشته است. همچنین خسارت این شرکت 60 درصد و با EPS شرکت به 285 ریال در سال گذشته رسید.
وی پیش بینی کرد: حق بیمه سال جاری شرکت بیمه متبوعش 18 درصد افزایش داشته باشد و افزود: البته متناسب با این افزایش، خسارت‌ها نیز افزایش می‌یابد؛ در عین حال سود عملیاتی شرکت 45 درصد و سود خالص آن در سال 1393 معادل 39 درصد افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت بیمه دانا با اشاره به بهره‌برداری سیستم یکپارچه سازی برنامه فنی شرکت با دو هزار نمایندگی اظهار کرد: کمیته بازاریابی شرکت در جهت طراحی بیمه‌نامه‌های جدید بنا به نیاز مشتریان گام برمی‌دارد. همچنین با توجه به تجهیزات جدید سامانه دانایار خدمات الکترونیکی در بخش درمان افزایش خواهد یافت.
صادق از انعقاد قرارداد تجمیع امور بیمه‌ای با وزارت کشور در بخش بیمه درمان، بیمه اموال و اشخاص و به صورت جداگانه با استان‌ها به ارزش حدود 70 میلیارد تومان خبرداد و گفت: علاوه بر انعقاد قرارداد با هلال احمر، قرارداد با وزارت نیرو و سازمان‌های تابعه نیز تمدید شده و در سال جاری توسعه یافته است.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با اشاره به انعقاد قرارداد با دو شرکت بیمه خارجی، اینگونه اقدامات را باعث از بین رفتن انحصار در صنعت بیمه دانست و در مورد بیمه یوزپلنگ گفت: تاکنون بیمه دانا از قبل قرارداد یوز خسارتی پرداخت نکرده است. سال گذشته این شرکت به صورت رایگان قرارداد بیمه عمر و حادثه یوز را منعقد کرد، پوشش این قرارداد 50 میلیون تومان در صورت فوت هر قلاده یوز تا سقف پنج قلاده در سال است، در کنار آن پوشش خسارت دامداران در اثر حملات آنها، پوشش بیمه‌ای حافظان یوز و محیط بانان به تعداد 126 نفر با افراد تحت تکفل آنها و ... است.
صادق در پایان گفت: بیمه‌نامه درمان دارای ضریب خسارت بالایی است و اگر به صورت انفرادی این بیمه نامه صادر شود، باعث افزایش ضریب خسارت بیش از 100 درصد خواهد بود، این در حالی است که برای بیمه مرکزی ضریب خسارت بیش از 85 درصد قابل قبول نیست، بنابراین بیمه درمان در قالب بسته‌ای به شکل بیمه‌نامه اموال و اشخاص و به صورت گروهی ارائه می‌شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24