Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

برنامه ریزی‌های خوبی برای ایجاد صنایع نفت و پالایشگاه و نیروگاه در سواحل مکران در شهرستان جاسک انجام شده و جاسک در آینده به ترمینال دوم صادرات نفت در ایران تبدیل می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛نشست بررسی توسعه سواحل مکران، امروز(شنبه 10 خرداد) با حضور معاون اول رئیس جمهوری، استاندار هرمزگان، وزیر آموزش و پرورش، وزیر بهداشت، وزیر دفاع، رئیس کل گمرک، رئیس سازمان بنادر و دریانوردی، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد، فرمانده نیروی دریایی ارتش، وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون برنامه ریزی وزیر نفت در محل دفتر معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد.
جاسم جادری استاندار هرمزگان در این نشست با تاکید بر لزوم پیگیری و اجرای مصوبات و برنامه‌های سفر مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری به استان هرمزگان، گفت: در سفر رئیس جمهوری به هرمزگان تصمیمات مناسبی برای توسعه سواحل شرق هرمزگان اتخاذ شد که باید این مصوبات اجرایی شود.
وی افزود: طرح ایجاد منطقه آزاد در شهرستان جاسک نیز در دستور کار دولت قرار گرفته که با اجرایی شدن این طرح، جاسک به یک قطب بزرگ اقتصادی در کنار سواحل مکران تبدیل می‌شود.
جادری تصریح کرد: برنامه ریزی‌های خوبی برای ایجاد صنایع نفت و پالایشگاه و نیروگاه در سواحل مکران در شهرستان جاسک انجام شده و جاسک در آینده به ترمینال دوم صادرات نفت در ایران تبدیل می‌شود.
استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه دومین سفر کاروان تدبیر و امید به هرمزگان دارای برکات زیادی برای مردم بود، افزود: حضور رییس جمهور در استان هرمزگان مسیر توسعه را در این استان هموار کرد و باید تلاش کنیم تا برنامه ریزی‌های صورت گرفته در خصوص افزایش تولید فولاد در استان به 10 میلیون تن و توسعه بندر شهید رجایی و صادرات نفت از جاسک و غیره اجرایی شود.
وی عنوان کرد: تاکنون دولت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در جاسک را مصوب کرده و قدم بعدی ایجاد منطقه آزاد در این شهرستان است که در دست بررسی کارشناسی قرار دارد.
در این نشست معاون اول رئیس جمهوری بر توسعه سواحل مکران تاکید کرد و خواستار تلاش جمعی و همراهی کلیه وزارتخانه‌ها و نهادهای مسئول برای این مهم شد.
همچنین در این نشست هرکدام از حاضران به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداخته و در خصوص موضوعات مختلف توسعه سواحل مکران به تبادل نظر پرداختند. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24