Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

پول نیوز: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با دایر شدن اداره استاندارد در جزیره کیش، تجارت در کیش رونق بیشتر ی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علی اصغر مونسان در مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری میان سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان ملی استاندارد ایران گفت: در راستای مأموریتی که توسط دولت تدبیر و امید به منطقه آزاد کیش سپرده است، حوزه های گردشگری و تجارت مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

مونسان ادامه داد: در پرداختن به موضوع تجارت در جزیره کیش سال های گذشته کمی غفلت صورت گرفته است که با اقدامات اخیر در حوزه توسعه امور بندری در جزیره و تکمیل زیر ساخت ها در بندرگاه کیش در تلاش هستیم، به افزایش روند فعالیت ها در بخش تجارت کمک کنیم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالاها در کیش گفت: با آغاز لایروبی بندرگاه کیش و افزایش آبخور این بندر از منهای 4 به منهای 10 متر ظرف چند ماه گذشته امکان پهلوگیری کشتی ها با ظرفیت های بیشتر در کیش فراهم شده است.

مونسان ادامه داد: در سال جاری اسکله 35 هزار تنی جزیره کیش نیز مراحل احداث خود را آغاز خواهد کرد که می تواند سر آغاز تحول و توسعه کیش در امور بندری و بندرگاهی باشد. وی هم چنین از پیاده سازی برنامه های نرم افزاری جدید در بندرگاه کیش برای افزایش میزان رضایت تجار، بازرگانان و مراجعه کنندگان خبر داد.

وی در خصوص تأسیس نمایندگی استاندارد ایران در منطقه آزاد کیش گفت: تا پیش از امضای این تفاهم نامه، تولیدکنندگان و بازرگانان منطقه برای امور مربوط به اداره استاندارد ناگزیر به مراجعه به مرکز استان بودند که این موضوع باعث طولانی شدن مراحل ترخیص کالاها بود که خوشبختانه با مساعدت رییس سازمان ملی استاندارد و امضاء این تفاهم نامه شرایط برای ایجاد یک نمایندگی سازمان استاندارد در کیش فراهم شد.

مونسان گفت: هم اکنون سازمان منطقه آزاد کیش اقدامات اولیه برای دفتر استاندارد کیش را انجام داده است و در این بخش از ظرفیت های بخش خصوصی نیز استفاده خواهد شد. مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم حضور متولیان استاندارد در این منطقه تاکید کرد و گفت: جزیره کیش در آینده ای نزدیک به نقطه ای برای ورود و خروج کالا تبدیل خواهد شد که در این میان استاندارد می تواند به عنوان پیشرو در این منطقه فعالیت کند.
 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24