Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 نوزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فردا (١٥ اردیبهشت ماه) با حضور وزیر نفت، سفیران چند کشور خارجی،برخی نمایندگان مجلس و سازندگان داخلی افتتاح می شود.

به گزارش شانا، نوزدهمین نمایشگاه نفت با حضور ٨٠٠ شرکت خارجی از تاریخ ١٦ تا ١٩ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه بین المللی نفت برگزار می شود.
٣٣کشور (با احتساب ایران به عنوان میزبان) فعال و صاحب فناوری در عرصه انرژی، از جمله استرالیا، الجزایر، اتریش، بلژیک، کانادا، فرانسه، آلمان، چین، عراق، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، کره شمالی، مالزی، لهستان، رومانی، ترکیه، اسپانیا، سویس، تایلند، انگلستان و... برای حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران ثبت نام نهایی کرده اند.
عمده شرکت‌های خارجی حاضر در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران در حوزه پیمانکاری، مهندسی مشاور، تولیدکنندگان تجهیزات، فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی، تولیدکنندگان فراورده‌های نفتی و سرمایه گذاری فعالیت دارند.
فضای درخواست شده از سوی ٨٠٠ شرکت خارجی در این دوره از نمایشگاه صنعت نفت نسبت به دوره قبل ١٢٠ درصد رشد داشته، به طوری که دو هفته قبل از شروع این نمایشگاه دیگر هیچ فضایی برای واگذاری به شرکت‌کنندگان باقی نمانده است.
بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه بیش از ١٢٠٠ شرکت داخلی حضور دارند که دارای زیرگروههای تخصصی زیادی همچون، پیمانکاران عمومی، مهندسان مشاور، مراکز پژوهشی وآموزشی، خدماتی (فنی و بازرگانی)، بهینه‌سازی مصرف سوخت، پیمانکاران ساختمان و نصب، شرکت‌های فناوری، سازندگان تجهیزات و قطعات مرتبط با صنعت نفت و تولید‌کنندگان و صادرکنندگان فراورده‌های نفتی، پتروشیمی و شیمیایی است.
نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امسال جزء پنج نمایشگاه نفتی معتبر و بزرگ دنیا به شمار می‌آید که قرار است امسال بیش از ٤٠ رسانه بین‌المللی که در ایران دارای دفتر هستند، آن را پوشش دهند.
ایران به عنوان دومین تولیدکننده نفت در کشورهای عضو اوپک، با در اختیار داشتن ١١ درصد از کل ذخایر نفت جهان و ١٨ درصد از ذخایر گاز طبیعی، هر ساله میزبان نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است که از نظر گستردگی و تعدد شرکت‌کنندگان در زمره پر اهمیت‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه صنعت نفت و گاز جهان به شمار می‌آید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24