Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بیش از ٧٠ درصد گاز شیرین کشور از طریق خطوط لوله و تاسیسات تقویت فشار منطقه ١٠ شرکت عملیات انتقال گاز ایران منتقل می شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به بوشهر، مدیر منطقه ١٠ عملیات انتقال گاز ایران گفت: این منطقه با یک هزار و ٩١٠ کیلومتر خط لوله، وظیفه انتقال پایدار و مستمر گاز را برعهده دارد.
حمید خدری افزود: منطقه ١٠ عملیات انتقال گاز ایران سال گذشته، ١٢١ هزار و ٨١٠ میلیون متر مکعب گاز طبیعی را منتقل کرده است.
وی با اعلام این که بیش از ٧٠ درصد گاز شیرین کشور از طریق خطوط لوله و تاسیسات تقویت فشار منطقه ١٠ شرکت عملیات انتقال گاز ایران منتقل می شود، گفت: این منطقه ١٦ هزار میلیون متر مکعب گاز ترش را نیز منتقل کرده که با احتساب این میزان، ٨٠ درصد گاز کشور از طریق منطقه ١٠ منتقل می شود.
وی اظهار کرد: گاز پالایشگاه پارسیان، همچنین گاز فازهای ١ و ٢ پارس جنوبی و پالایشگاه فجر جم از این منطقه منتقل می شود و با توجه به این موارد، این منطقه یکی از مناطق استراتژیک شرکت انتقال گاز ایران به شمار می آید.
مدیر منطقه ١٠ عملیات انتقال گاز ایران یاد آور شد: به غیر از خط لوله اول سراسری که از بیدبلند در منطقه یک شرکت عملیات گاز شروع می شود، تمام خطوط ١٠ گانه سراسری گاز از این خط عبور می کند.
خدری که سال گذشته به عنوان مدیر نمونه شرکت گاز نیز معرفی شده است، افزود: منطقه ١٠ با دارا بودن ٦ یارد و ٤ تاسیسات تقویت فشار گاز، توانسته است رسالت خود را در این سالها به بهترین نحو انجام دهد.
بر پایه این گزارش، منطقه ١٠ عملیات انتقال گاز در بوشهر واقع شده و وجود بزرگترین پالایشگاههای گاز کشور (پارس جنوبی - فجر جم - پارسیان) در محدوده آن، منطقه ١٠ را به گلوگاه خطوط انتقال گاز تبدیل کرده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24