شهر نوشت: عضو شورای شهر تهران با انتقاد از روش توزیع سبد کالا در میان اقشار مختلف مردم گفت: به اعتقاد من این روش ارائه سبد کالایی به مردم در شان مردم زحمتکش کشورمان نیست و پیشنهاد می کنم تا دولت با بررسی های کارشناسانه روش بهتری برای تداوم اجرای این طرح اتخاذ نماید.
الهه راستگو عضو هیات رییسه شورای شهر تهران عصر دیروز با حضور در فروشگاه شهروند منطقه 17 تهران ضمن بازدید از روند ارائه سبد کالایی به مردم در گفت و گویی رو در رو با اقشار مختلف مردم در جریان مشکلات آنها درخصوص نحوه پرداخت سبد کالایی قرار گرفت.
وی در برابر انتقادات مردم نسبت به انتظار طولانی مدت آنها برای دریافت سبد کالایی اظهار داشت: از روز گذشته تعدادی از کارگران عزیز در تماس با بنده نسبت به روش برخورداری از سبد کالایی دولت نارضایتی خود را اعلام کردند و پیرو آن برای رسیدگی به مطالبات کارگران عزیز که خود را خدمتگزار آنها می دانم به این فروشگاه آمدم تا از نزدیک در جریان مشکل پیش آمده قرار گیرم.
وی افزود: به نظر من این روش پرداخت سبد کالایی در شان مردم نیست و من به عنوان نماینده شما در شورای شهر حتما این مشکلات را به مسئولان مربوطه منتقل می کنم و پیگیر مطالبات شما خواهم بود.
رییس کمیته مشارکت های مردمی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به تلاش دولت برای حمایت از اقشار کم درآمد ضمن تقدیر از اقدام آقای روحانی در این راستا تاکید کرد : دولت تدبیر و امید با تمام توان علاقه مند هست که امید را در دل مردم زنده کند اما من فکر می کنم که باید توجه بیشتری به خواست و مشکلات مردم داشته باشد .
راستگو با حضور در جمع مردمی که در صف طولانی انتظار دریافت کالا بودند، پس از شنیدن مشکلات آنها در این راستا گفت: من با دیدن این صف متعجب شدم. شهروندان زیادی در صف حضور دارند که نگرانند مبادا نتوانند سبد کالای خود را دریافت کنند. در صورتی که باید به مردم اطلاع رسانی صحیح شود و دولت تا پایان سال فرصت دریافت سبد کالا را تمدید کند تا دیگر نیازی به نگرانی و انتظار در صف های طولانی نباشد. معتقدم بهتر است که این موضوع با روش مناسب تری به مردم اطلاع رسانی شود .
وی خطاب به مردم گفت : کارگران عزیز ولی نعمت ما هستند و من خدمتگزار آنها در شورای شهر تهران هستم. بنابراین وظیفه خودم می دانم که در راستای مسئولیتم به عنوان نماینده آنها این موضوع را بررسی کرده و نسبت به جلوگیری از تداوم آنها تلاش کنم.
عضو شورای شهر تهران ضمن قدردانی از مدیران و پرسنل فروشگاه های شهروند تاکید کرد: من از نزدیک شاهد تلاش مدیریت و پرسنل خوب فروشگاه شهروند برای ارائه خدمات به مردم بودم که در این زمینه از آقای گودرزی و همکارانشان تشکر می کنم .
در این بازدید قدرت گودرزی، مدیرعامل شركت فروشگاه های شهروند، ضمن تشکر از الهه راستگو برای حضورش در جمع مردم و بررسی مشکلات آنها گفت : از دیروز با افزایش ساعت کاری مجموعه فروشگاه های شهروند به ارائه سبد کالا به مردم می پردازیم. به طوری که هیچ یک از فروشگاه های دیگر با این حجم مراجعه از مردم برای دریافت سبد کالا رو به رو نیستند،اما مجموعه همکاران من نیز تمام تلاششان این است تا این کار را به نحو احسن انجام دهند.
وی ادامه داد: البته این دفعه اول ست که این طرح اجرا می شود و طبیعتا با مشکلاتی رو به رو هستیم. ما نیز این مشکلات را با مسئولان مربوطه درمیان گذاشتیم و امیدواریم که در تداوم امر موضوع بررسی و مشکلات برطرف شود.
به گزارش شهرنوشت، بسیاری از مردم از ساعت 8صبح در صف انتظار برای دریافت سبد کالایی خود بودند که تا ساعت 23 نیز این حضور تداوم داشت.
بر اساس این گزارش اشکال در سیستم ارسال پیامک، قطعی مکرر دستگاه های خودپرداز بانکی از جمله مشکلاتی است که مردم بدان معترض بودند. همچنین برخی از مراجعه کنندگان اعلام می کردند به رغم آنکه جزو اقشار کم درآمد محسوب می شوند، پس از ساعت ها حضور در صف در پایان به آنها اعلام می شود که سبد کالایی به آنها تعلق نگرفته است.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.