Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: اراده ایران و فرانسه برای حرکت‌ های جدید مهیا است.

به گزارش فارس، غلامحسین شافعی امروز در دیدار با هیئت تجاری فرانسوی با ابراز امیدواری بر این که این سفر باعث تجدید حیات دوباره در ارتباطات اقتصادی بین ایران و اروپا و ایران و فرانسه شود، اظهار داشت: روابط ایران و فرانسه در بعد مسائل اقتصادی از سابقه دیرینه ‌ای برخوردار است و همان طور که سفیر فرانسه هم در دیدار خصوصی اشاره کردند، این روابط بیشتر روابط عاطفی و مردمی است.

وی افزود: دولت روی کار آمده فرصت مناسبی را فراهم کرده است، تا توسعه اقتصادی با سایر کشورها اتفاق بیفتد، لذا نباید اشتباه بزرگی را که به واسطه برخی مقاصد سیاسی که در روابط اقتصادی رخ داده بود، را تکرار کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: هم ‌اکنون با وضعیت متفاوتی روبرو هستیم و کشور ما با دریچه ‌های جدید و افق‌ های متفاوتی این آمادگی را دارد، تا در توسعه روابط گام‌های جدیدی را بردارد.

شافعی گفت: دولت میدان ‌داری جدیدی را به برای بخش خصوصی در صحنه اقتصادی فراهم کرده و امکان حرکت ‌های گذشته را برای ما میسر ساختند.

وی با تاکید بر اینکه الان وقت حرکت‌ های جدید است، گفت: انتظار می‌رود، تا با تکیه بر سوابق گذشته، فعالان اقتصادی فرانسه نهایت استفاده را بکنند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به این موضوع که اراده ایران و فرانسه برای حرکت‌های جدید مهیا است، گفت: بازار ایران را فقط در محیط داخل جست‌ و جو نکنید، چرا که فرصت حضور در کل منطقه آسیای مرکزی آسیای میانه، عراق، افغانستان، هند و چین را فراهم می‌کند و توجه به این پتانسیل‌ ها می ‌تواند زمینه همکاری‌ های چند جانبه را فراهم کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد، تا این سفر آغازگر حرکت ‌های مناسب جدید باشد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24