Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شفاف ‌سازی ثبت سفارش واردات کالا و جلوگیری از ورود خودرو با ارز مبادلاتی گفت: در بحث ثبت سفارش تمامی موارد یه جز نام فروشنده در سایت مربوطه نوشته می ‌شوند و چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد، به ‌طوری‌که خود مردم قادر به رصد کردن امور خواهند بود.

بر اساس این گزارش، محمدرضا نعمت‌ زاده با بیان این‌ که در هشت سال گذشته افراد زیادی از امکانات بهره برده ‌اند، افزود: با شفاف سازی جلوی رانت گرفته خواهد شد.

وی با تاکید بر تصمیم ‌گیری‌ های صحیح مدیران اظهار داشت: تصمیم‌ گیری با درصدی اشتباه بهتر از عدم تصمیم ‌گیری است. زیرا در برخی موارد دیده شده است که مدیران بدون هیچ تصمیمی روز خود را گذرانده ‌اند.

نعمت ‌زاده با اشاره به اینکه با تصمیم گیری به موقع می ‌توان از شرایط وخیم هم با سربلندی بیرون آمد گفت: در مجلس سخن از نامناسب بودن وضعیت پتروشیمی ‌ها شده است، در صورتی که در همین شرایط نساجی ‌هایی در کشور وجود دارند که حتی صادرات هم دارند و علت این تفاوت تنها در تصمیم ‌گیری صحیح مدیر واحد مذکور است.

وی تصریح کرد: عدم تصمیم‌ گیری به ‌موقع مدیر منجر به عقب ماندن از فرصت‌ ها و از دست دادن امتیازها می ‌شود. وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه نباید در مسائل اقتصادی سیاست را دخالت داد، گفت: با اقتصاد باید به زبان اقتصاد و با صنعت باید به زبان صنعت صحبت کرد.

وی با بیان این مطلب که با رفیق ‌بازی نمی ‌شود مدیر تعیین کرد، افزود: دلیل بازگشت به عقب پتروشیمی ‌ها در دولت قبل نه تنها به تحریم بر نمی ‌گردد، بلکه تنها دلیل آن سر کار بودن افراد ناشایستی بود که نه از دانش کافی برخوردار بودند و نه مسئولیت کارهایشان را بر عهده گرفتند و بنده می‌ دانم دلیل رشد منفی پتروشیمی ‌ها تحریم نبوده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24