Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 دنیای اقتصاد / بعد از گذشت 9 ماه از ارائه فرمول تعیین قیمت خودرو از سوی شورای رقابت، به نظر می‌رسد با روی کار آمدن رئیس جدید این شورا، بحث قیمت‌گذاری خودرو وارد فاز جدیدی شده است.

هر چند این فرمول نتوانست آن طور که باید رضایت مشتریان را به دست آورد و خودروسازان نیز به بخش‌هایی از آن اعتراض داشتند، اما حداقل توانست سامانی به قیمت‌های خودروسازان بدهد. به هر ترتیب به نظر می‌رسد قیمت خودرو بعد از افت و خیزهای فراوان و در نهایت تعیین فرمولی از سوی شورای رقابت، همچنان سرنوشت روشنی نداشته باشد.
برهمین اساس رضا شیوا رئیس جدید شورای رقابت نیز روز گذشته از تغییر فرمول شورای رقابت سخن گفته بود و دلیل آن را غیر علمی و غیر منطقی بودن این فرمول خوانده بود.
اظهارات شیوا در حالی است که رئیس پیشین شورای رقابت معتقد است اگر دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو غیرعلمی و غیرمنطقی است به‌طور حتم باید با مخالفت خودروسازان و مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت مواجه می‌شد. جمشید پژویان در گفت‌و‌گو با «دنیای اقتصاد» عنوان می‌کند که تغییر فرمول تعیین قیمت خودرو نیاز به دلایلی محکم دارد و باید به تایید اعضای شورا نیز برسد. با توجه به عزم شیوا برای تغییر فرمول قیمت‌گذاری خودرو، به نظر می‌رسد سنت همیشگی مدیران مبنی‌بر تغییر روش‌های مدیر پیشین بار دیگر در حال اجرا است.  اما در نهایت سوال اصلی اینجا است که چنین تغییری قرار است چگونه ایجاد شود؟ و آیا این تغییر به سمت افزایش قیمت‌ها خواهد بود یا کاهش آن؟
به هر ترتیب به نظر می‌رسد تنها چیزی که بعد از مدت‌ها بحث بر سر تعیین قیمت خودرو برای مشتریان مهم است، ثبات قیمت‌ها است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24