Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 طی حكمی از سوی مهندس یكه زارع، عباس ملكی تهرانی به سمت قائم مقام ارشد و مالی و اقتصادی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو منصوب شد.       

به گزارش ایكو پرس، در حكم مهندس یكه زارع آمده است: نظر به تعهد، تخصص، سوابق و شایستگی های ارزشمند جنابعالی به موجب این حكم به سمت قائم مقام مالی و اقتصادی مدیر عامل منصوب می شوید.
رجاء واثق دارم با اعمال تدبیر و درایت جنابعالی در جایگاه هدایت و رهبری فعالیت های مرتبط با امور مالی و اقتصادی ایران خودرو و شركت های تابعه گروه به گونه ای برنامه ریزی و سازمان دهی  می شود كه چشم انداز، اهداف و استراتژی های گروه طی یك برنامه جامع و كارآمد محقق گردد.
امید است با استعانت از خداوند سبحان و هماهنگی و همكاری كلیه قائم مقام ها، معاونین، مدیران مستقل و مدیران عامل شركت های اصلی گروه و سایر دست اندركاران در نیل به اهداف گروه صنعتی ایران خودرو موفق و موید باشید.
مهندس هاشم یكه زارع در مراسم معارفه قائم مقام ارشد و مالی و اقتصادی گروه صنعتی ایران خودرو در جمع مدیران ارشد با اشاره به سوابق ملكی تهرانی متذكر شد: امیدوارم تمامی بخش های گروه صنعتی ایران خودرو بتوانند از خدمات و سوابق قائم مقام ارشد استفاده كنند و منافع ایران خودرو را در صدر برنامه های خود قرار دهند.
ملكی تهرانی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در گروه صنعتی ایران خودرو یادآور شد: امیدوارم به كمك همكارانم، ایران خودرو بار دیگر بتواند جایگاه شایسته خود را كسب كرده و با اهداف تعریف شده، جایگاه بالاتری نیز كسب كنیم.
وی تصریح كرد:اراده جدی برای پیشرفت این گروه صنعتی وجود دارد و با استفاده از  ظرفیت ها و پتانسیل های موجود می توانیم به موفقیت های چشم گیری دست یابیم.
قائم مقام ارشد مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از معاونان و مدیران ارشد درخواست كرد،برای تحقق اهداف و برنامه ها، تشكیل كارگروه های تخصصی را پی گیری كنند.
گفتنی است، ملكی تهرانی دارای مدرك تحصیلی كارشناسی ارشد حساب‌داری از دانشكده حساب‌داری نفت است. وی از سال61 تا 63 معاون وزیر صنایع و معادن وقت و از سال 63 به مدت یك سال معاون تولید سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بوده است.
ملكی تهرانی مدیرعاملی شركت رادیاتور ایران را از سال 64 تا 84 به مدت 20 سال در كارنامه حرفه ای خود ثبت كرده است. وی از سال 85 تا 89 نیز مدیر صنایع خودروی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بوده است. ملكی قبل از این و از سال 85 ریاست هیات مدیره شركت ماشین سازی اراك را برعهده داشته است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24