Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 دنیای اقتصاد / چهارمین كنفرانس سالانه پیشگیری از تقلب و سوءاستفاده‌های مالی با همكاری تعدادی از بانك‌ها، موسسات، شهرداری تهران و انجمن‌های حرفه‌ای حسابداری، سوم و چهارم دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مدیر برگزاری كنفرانس پیشگیری از تقلب و سوءاستفاده‌های مالی در این خصوص گفت: چهارمین كنفرانس، همانند سه سال گذشته، دارای محورها و موضوعات اصلی، عمومی و كارگاهی است و سعی دارد عرصه‌های جدید و خاص شامل تداركات و پیمان‌ها را پوشش داده و بر جنبه‌های مورد علاقه عموم سازمان‌ها نیز تاكید دارد.

امیر پوریانسب افزود: تقلب در تداركات، تقلب در پیمان‌ها و تقلب در بانكداری سه محور اصلی این كنفرانس را تشكیل می‌دهد و كارشناسان در این سه بخش اصلی، مقالات و سخنرانی‌های خود را ارائه خواهند كرد.عضو انجمن حسابداران خبره ایران درباره موضوعات سخنرانی‌های یادشده توضیح داد: نقش اخلاق در پیشگیری تقلب، نظارت و حسابرسی تقلب پیمان‌ها، تقلب‌های اوراق بهادار با تاكید بر تقلب در IPO، چهره تقلب در 2013، روانشناسی تقلب، فساد مالی در ورزش، حسابرسی تقلب‌های تداركات، بررسی قانون فساد، توسعه‌یافتگی و تقلب و نقش راهبری ریسك و كنترل در كاهش تقلب مهم‌ترین موضوعات سخنرانی‌ها را تشكیل می‌دهد.وی ادامه داد: همچنین درخصوص كالبدشناسی تقلب در نظام بانكی، بازرسی تقلب مالی، توقف تقلب قبل از وقوع، ارزیاب ریسك فساد مالی و... مقالاتی ارائه خواهد شد.

معاون سابق شركت بورس درباره برنامه‌های جانبی این كنفرانس یادآور شد: كاربرد نرم‌افزارهای هوشمند در پیشگیری و كشف پولشویی و تقلب‌های بانكی و عمل‌ورزی حسابرسی تقلب‌های پیمان‌ها و تداركات موضوع دو كارگاه است كه همزمان با برپایی كنفرانس به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد. همچنین با برپایی یك میزگرد با حضور كارشناسان ارشد پیشگیری از تقلب در بخش‌های پولی و مالی، به بررسی ابعاد فساد مالی 3000 میلیارد تومانی پرداخته خواهد شد.وی تصریح كرد: در این كنفرانس در بحث پیشگیری و كشف به برنامه‌های ضدفساد مانند «میثاق نامه ملل متحد علیه فساد» و «سند راهبردهای ضدفساد مالی» در كنار مباحث مربوط به راهبری شركتی، كنترل داخلی مدیریت ریسك و حسابرسی داخلی پرداخته خواهد شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24