Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

به گزارش شبكه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار با آیت ا... سبحانی ضمن اشاره به اینكه از دوران نوجوانی آثار ارزشمند ایشان را با علاقه و جدیت دنبال می كرده است و تأكید بر اینكه آثار ماندگار آیت ا... سبحانی در تقویت اندیشه دینی در دوران ستمشاهی نقشی موثر و بی بدیل داشته است، افزود:امروز نیز این نگاه عالمانه و هوشمندانه همچنان، پرفروغ تر از گذشته در روشنگری جامعه نقش آفرین است.

وی سپس به تشریح وضعیت كنونی اقتصاد كشور پرداخت و ابراز امیدواری كرد كه در سایه همدلی و تأكید دولت بر بهره گیری از خرد جمعی صاحبنظران به تدریج شاهد به بار نشستن آثار مثبت رویكردهای اقتصادی دولت یازدهم در گره گشایی از معضلات موجود باشیم.

سپس حضرت آیت اله سبحانی ضمن ابراز خوش آمد و تبریك به وزیر امور اقتصادی و دارایی به جهت برخورداری از بالاترین میزان رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی پس از انقلاب به دورانی اشاره كرد كه برای تدوین نخستین قانون اساسی جمهوری اسلامی به اتفاق بسیاری از شخصیت های طراز اول انقلاب به محضر حضرت امام رسیده بودند و اینكه از همان موقع امام راحل بر ضرورت توجه به اقتصاد اسلامی تأكید داشتند.

ایشان افزودند:بسیاری از مردم، موضع اسلام را نسبت به اقتصاد نمی دانند و فكر می كنند، اسلام فقط جنبه فردی دارد و كار با اقتصاد ندارد.

ایشان سپس ضمن بیان حدیثی از پیامبر گرامی اسلام كه در آن بر خشنودی پروردگار از شنیدن صدای سریر نخ ریسی زنان در خانه تأكید شده است، این امر را یكی از نشانه های اهمیت اقتصاد از منظر اسلام برشمرده و افزودند:اگر به دنیای مردم بی توجهی شود، بی تردید آخرت آنان نیز تباه خواهد شد.

ایشان تأكید كردند:علاوه بر این توجه به معیشت مردم نقشی اساسی در حفظ استقلال كشور اسلامی نیز خواهد داشت.

آیت ا... سبحانی همچنین بر این نكته مهم تصریح كردند كه پرداخت یارانه به بخشی از جامعه كه صاحبان درآمدهای بالا هستند و تأثیری در زندگیشان ندارد، اقدامی بی فایده و زیانبار است.

ایشان تصریح كردند:این امر صرفاً باید به طبقات كارگر و كارمند و اقشار آسیب پذیر جامعه تعلق پذیرد.

وی همچنین ابراز امیدواری كرد: كه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در موقعیت خطیر كنونی در گره گشایی از معضلات اقتصادی كشور با همدلی و همفكری و همراهی، دولت را در تحقق وعده های خود یاری نمایند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24