Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال از کاهش نقاط بحرانی مسیر خطوط لوله نفت منطقه شمال خبر داد.

محمدرضا کریمی ایسنا منطقه مازندران، اظهار کرد: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال حدود 650 کیلومتر خط لوله را در دو استان مازندران و گلستان تحت پوشش دارد.

وی ادامه داد: با اجرای طرحهای مختلف ایمن سازی، حفظ حریم، آزاد سازی حریم، ایجاد راه دسترسی، مقاوم سازی محل عبور لوله از رودخانه ها و مناطق رانشی و سیل گیر، نقاط بحرانی را به حداقل رسانده است.

معاون شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال یاداور شد: بخشی از خطوط لوله منطقه شمال از مناطق کوهستانی، جنگلی، رودخانه‌ها و اراضی کشاورزی عبور می کند و علاوه بر بی توجهی بعضی از مردم و مسوولان، حوادث طبیعی نیز امنیت خطوط را تهدید می کند.

کریمی افزود: به همین منظور نیروهای انسانی و تجهیزات و ماشین آلات منطقه شمال به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش قرار دارند.

وی به اهمیت اجرای طرح تسطیح مسیر با هدف دسترسی به مناطقِ در معرض خطر خطوط لوله اشاره کرد و گفت: امسال تسطیح مسیر و شن‌ریزی مرگاو، گردنه اچو، قارن سرا، اساس، کتالان و ورسک انجام شده است.

معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال اظهار کرد: همچنین امسال تسطیح مسیر علی‌آباد تا گرگان و گنبد به طول 29 کیلومتر نیز انجام شده است.

کریمی با اشاره به اهمیت مقاوم سازی محل عبور خطوط لوله نفت از رودخانه‌های دو استان مازندران و گلستان گفت: برای به اتمام رساندن طرح های ایمنی خطوط به اعتبارات بیشتری نیاز داریم.

وی از آمادگی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال برای ذخیره و تامین سوخت زمستانی استانهای مازندران و گلستان خبر داد و افزود: با توجه به موضوع احتمال افت فشار گاز و قطعی آن، این شرکت تمامی مخازن فرآورده‌های سوختی را پر کرده است.

معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال تصریح کرد: این شرکت با پر کردن مخازن فرآورده های نفتی از جمله نفت گاز، نفت سفید، بنزین و بنزین سوپر، سوخت مورد نیاز در مواقع اضطراری را تامین کرده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24