Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی اعلام کرد: با توجه به مساعدت‌های دولت به شرکت‌های هواپیمایی هما، آسمان و ماهان بدهی این ایرلاین‌ها به وزارت نفت از ابتدای فروردین امسال تاکنون تسویه شده است.

  علی‌محمد نوریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار‌ کرد: برای بدهی‌های سال‌های قبل ایرلاین‌ها قرار است کمیته‌ای تشکیل شود که میزان آن را بررسی و اعلام کند چون همچنان اختلاف‌ها سر میزان بدهی ایرلاین‌ها به شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی پابرجاست.

  وی افزود: کمیته فنی مسئول بررسی این موضوع است تا به این وسیله اختلاف نظر بین شرکت هواپیمایی و شرکت شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برطرف شود.

  نوریان با بیان اینکه سوخت را برای ایرلاین‌ها از قیمت متوسط منطقه 10 سنت ارزان‌تر کردیم، گفت: در پروازهای خارجی نرخ سوخت 9 سنت گرانتر از نرخ منطقه بود که ما 10 سنت کاهش دادیم و در واقع 19 سنت کاهش قیمت سوخت برای پروازهای خارجی اعمال شد.

  اما چندی پیش رییس انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشور با بیان این‌که ‌ایرلاین‌ها با توجه به نقدینگی خود در حال پرداخت بدهی سوخت به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی هستند، گفته بود:‌ هنوز اختلاف سر مقدار بدهی ایرلاین‌ها به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی وجود دارد.

  به گفته عبدالرضا موسوی مقرر شده به مرور زمان بدهی شرکت‌ها به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی پرداخت شود که این امر در حال انجام است و تاکنون بخش قابل توجهی از این رقم پرداخت شده است.

  وی افزود: از زمان آغاز هدفمندی‌ یارانه‌ها تاکنون سر میزان سوخت خریداری شده توسط ایرلاین‌ها و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اختلاف فاحشی وجود داشته است که همچنان نیز این اختلاف پابرجاست.

  موسوی اظهار کرد: در حال حاضر هر شرکت‌ هواپیمایی با توجه به نقدینگی خود برنامه پرداخت مشخصی را به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ارائه کرده و طبق آن در حال پرداخت بدهی سوخت است. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24