Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

در نشست مشترک مدیران بازار سرمایه و مسئولان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و انجمن کارفرمایان صنعت پتروشیمی، مقرر شد تا به منظور تعامل مستمر بازار سرمایه و پتروشیمی ها، رسیدگی به مشکلات موجود و اتخاذ راهکارهای مناسب، اتاق گفتگویی هر ماه یک بار برگزار شود.

به گزارش مهر، در نشستی که به تازگی میان مدیران ارشد بازار سرمایه و مسئولان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و انجمن کارفرمایان صنعت پتروشیمی تشکیل شد، مقرر گردید تا به منظور تعامل مستمر بازار سرمایه و پتروشیمی ها و رسیدگی به مسائل و مشکلات موجود و همچنین اتخاذ راهکارهای مناسب، اتاق گفتگویی هر ماه یک بار برگزار شود که بازخورد های تشکیل این اتاق گفتگو میان فعالان بخش پتروشیمی و بازار سرمایه بسیار مثبت بوده است.

دبیر انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات فنی مهندسی با استقبال از تشکیل اتاق گفتگو گفت: یکی از موضوعات مهمی که باید در اتاق گفتگو بررسی شود، موضوع چگونگی عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا است که به طور قطع با همفکری دست اندرکاران بازار پتروشیمی و بورس کالا، مشکلات کنونی به سرعت رفع خواهد شد.

رحمان پورقربان افزود: در اتاق گفتگو پس از همفکری اهالی بازار سرمایه و پتروشیمی، نظرات، پیشنهادات و راه حل های دو طرف برای رفع مشکلات مطرح می شود و  به طور قطع سازمان بورس و بورس کالا نیز اقدامات لازم را برای بهبود روند معاملات اتخاذ می کند.

وی با بیان اینکه بورس کالا بهترین مکان برای عرضه و رسیدگی به مشکلات خریداران و فروشندگان محصولات پتروشیمی است، اظهار داشت: بارها اعلام کرده ام که نظارت بر بازار پتروشیمی در مکانی متمرکز یعنی بورس کالا به مراتب راحت تر از بازارهای سنتی و غیر رسمی است و امیدوارم پس از برگزاری جلسات اتاق گفتگو، اهداف مهم صنعت پتروشیمی کشور با کمک مجموعه بازار سرمایه به خوبی دنبال شود.

همچنین علی محمد گودرزی، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز که در نشست مدیران ارشد بازار سرمایه و شرکت ملی صنایع پتروشیمی حضور داشت، اعلام کرد که اتاق گفتگو، ابتکاری از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی بود که به مسوولان بورس پیشنهاد شد و آنها نیز به برگزاری این اتاق پاسخ مثبت دادند.

گودرزی افزود: اتاق گفتگو مرکز سیاست گذاری های مهم برای رفع چالش ها و ابهامات میان بورس و شرکت ملی صنایع پتروشیمی خواهد بود و فعالان بخش پتروشیمی به زودی ثمرات ایجاد این اتاق را خواهند دید.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24