Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران از ایمیدرو درخواست كرد كه این سازمان هدایت سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در بخش معدن و صنایع معدنی را بر عهده گیرد.

به گزارش گروه صنعت و بازرگانی پول‌ نیوز، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران از ایمیدرو درخواست كرد كه این سازمان هدایت سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در بخش معدن و صنایع معدنی را بر عهده گیرد.

هرمز ناصرنیا در جلسه ای مشترك كه به میزبانی ایمیدرو در محل این سازمان برگزار شد با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به محدودیت دولت برای سرمایه گذاری همه جانبه در بخش معدن و صنایع معدنی و لزوم حضور بخش خصوصی داخلی و خارجی در این حوزه نیاز به حضور دولت است تا علاوه بر جلوگیری از هدر شدن منابع، بشترین استفاده از آن به عمل آید.

رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران نیز در این نشست با اشاره به اینكه جذب سرمایه گذاری داخلی با اولویت بخش خصوصی، غیر دولتی و خارجی، از سیاست های اصلی این سازمان محسوب می شود، گفت: در آینده نزدیك، طرح های آماده سرمایه گذاری معرفی خواهند شد و البته هر جا تكلیف باشد ایمیدرو مشاركت می كند.

مهدی كرباسیان در ادامه اعلام كرد: ایمیدرو از طرح های پژوهشی كاربردی در حوزه معدن، صنایع معدنی و مرتبط با این حوزه (اقتصاد معدن و صنایع معدنی یا سرمایه گذاری در آن)- كه توسط اساتید دانشگاه ها و دانشجویان فوق لیسانس و دكترا اجرا شود- حمایت مالی می كند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینكه تعامل سازنده با تشكل ها به عنوان مجموعه ای از اعضای متخصص و توانمند، می تواند ما را در پیشبرد اهدافمان یاری رساند، تصریح كرد: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از حمایت های فكری، عملی، نقد و پیشنهاد سازمان های مردم نهاد از جمله سازمان نظام مهندسی معدن، استقبال می كند و بدون شك، از پیشنهاد های این حوزه برای بررسی، اصلاح و تكمیل استراتژی ایمیدرو بهره خواهد برد.

وی خاطرنشان كرد: در زمینه آموزش حوزه معدن و صنایع معدنی، از سازمان های مجری در قالب تفاهم نامه حمایت مالی و انسانی می شود. همچنین رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران در ادامه، آمادگی اعضای این سازمان را برای همكاری نزدیك با ایمیدرو اعلام كرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24