Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

كلیه هموطنان در پاییز امسال با فعال سازی سیم كارت های همراه اول، شانس برنده شدن یك سیم كارت رویایی با بسته مكالمه ویژه را خواهند داشت.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سیار ایران، برندگان سیم كارت رویایی با این بسته می توانند به مدت یكسال هر چقدر كه می خواهند با مشتركین دیگر (خطوط همراه اول و تلفن ثابت) صحبت كنند؛ در واقع این یك سیم كارت رویایی است كه مكالمه با آن نیاز به پرداخت هزینه ندارد.

بر اساس این گزارش، علاقمندان برای آزمودن بخت خود جهت برنده شدن سیم كارت رویایی، باید یك سیم كارت دایمی و یا اعتباری همراه اول را خریداری و سپس فعال كنند. فعال سازی سیم كارت های همراه اول از طریق مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و ارائه مدارك احراز هویت(اصل و تصویر كارت ملی و شناسنامه) امكان پذیر است.

این گزارش می افزاید: رویایی بودن سیم كارت از روی بسته بندی آن مشخص نمی شود، بلكه فرد برای برنده شدن این سیم كارت، لازم است پس از فعالسازی، سیم كارت را داخل گوشی قرار داده و چند لحظه منتظر بماند. چنانچه سیم كارت فرد جزو بیش از 10 هزار سیم كارت رویایی تعریف شده در سیستم باشد، پیامكی به وی ارسال شده و او را از این موضوع مطلع می كند.

دارنده سیم كارت رویایی همراه اول از نظر استفاده از سیم كارت و طرح های تشویقی همانند سایر مشتركین است. همچنین مالك سیم كارت اجازه تغییر مالكیت را خواهد داشت. مكالمه رایگان این سیم كارت شامل مكالمات رومینگ بین الملل نمی شود.

همراه اول علاوه بر طرح سیم كارت رویایی، برای سیم كارت های اعتباری فصل پاییز نیز همانند فصل تابستان، 50 هزار ریال اعتبار اولیه و سه بسته هدیه در نظر گرفته است كه یك بسته به انتخاب مشترك در دفاتر خدمات ارتباطی فعال خواهد شد.

بسته شماره 1 شامل 90 دقیقه مكالمه رایگان به مدت 3 ماه(هر ماه امكان استفاده از 30 دقیقه تماس داخل شبكه همراه اول و تلفن ثابت)، 30 دقیقه مكالمه رایگان در هر ماه كه مختص همان ماه بوده و مهلت استفاده از آن 30 روز پس از فعالسازی است.

بسته شماره 2 شامل 30 هزار ریال اعتبار هدیه داخل شبكه به مدت 3 ماه (هر ماه امكان استفاده از 10 هزار ریال اعتبار داخل شبكه وجود دارد كه 10 هزار ریال در هر ماه مختص همان ماه بوده و  مهلت استفاده از آن 30 روز پس از فعالسازی است. بسته شماره 3 ‌‌‌‌‌‌‌نیز شامل 1 گیگا بایت اینترنت رایگان به مدت 3 ماه بوده كه مهلت استفاده از آن 90 روز پس از فعال سازی است.

گفتنی است، بسته انتخابی قابل تغییر نیست و مشتركین همراه اول می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه كنند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24