Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیر عامل شركت ملی صنایع مس بر ضرورت توجه به مسائل تاثیر گذار در بخش برون سازمانی و بالادستی این صنعت برای توسعه تاكید كرد . 

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، احمد مراد علیزاده، در مراسم معارفه خود - كه با حضور معاون وزیر و ریاست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و جمعی از مسئولان، مدیران و پیشكسوتان صنعت مس برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: انجام اقداماتی همچون تعریف مسئولیت های اجتماعی شركت های بزرگ مس برای كاهش تنش های اجتماعی و منطقه ای موجود و نیز توجه به حقوق دولتی و معدنی و بازنگری شرایط واگذاری معادن به بخش های مختلف (به عنوان مسائل تاثیر گذار در اقتصاد معادن، جذب سرمایه گذاری و جلوگیری از دلالی)، از مسائل تاثیر گذار بر نحوه اداره شركت ملی مس تلقی می شود.

وی ادامه داد: افزون بر این، كمك به ارتقا و رشد فنی و تكنولوژی و نیز همفكری با سازمان های متولی این امر برای تكمیل زنجیره ارزش افزوده و رونق یافتن صنایع پایین دستی، از دیگر موضوعات یاد شده است كه وزارت صنعت، معدن و تجارت و ایمیدرو در این زمینه می توانند حمایت كنند.

مراد علیزاده با اشاره به مهمترین تغییرات مورد نیاز شركت ملی صنایع مس، تاكید كرد: اصلاح ساختار حقوقی شركت مس (برای ایجاد تناسب در درآمد و هزینه و همچنین، منطقی تر شدن سرمایه گذاری در مناطق مختلف كشور و رفع دعواهای بومی و منطقه ای)، اصلاح ساختار مالی شركت و نیز اصلاح ساختار در بخش سرمایه گذاری و توسعه ها، از جمله این موارد است.

وی افزود: علاوه بر این، بازنگری اساسی در اجرای پروژه ها و اولویت بندی كردن آنها و استفاده موثر از شركت های داخلی و خارجی در بخش اكتشاف و حضور در بازارهای بین المللی، از دیگر تغییرات مورد نیاز است.

مدیر عامل شركت ملی صنایع مس خاطر نشان كرد: با همكاری و همدلی همه مسئولان و مدیران، تلاش خواهیم كرد اعتبار شركت مس را افزایش دهیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24