Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

شركت ایران خودرو به سطحی از توانمندی در طراحی و تولید خودرو دست یافته است كه شركت های بزرگ خودرو سازی برای تولید محصول مشترك‌‌ با این شركت با هم رقابت می كنند. 

به گزارش ایكوپرس، مهندس میر جواد سلیمانی قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در كیفیت و محصول با بیان این مطلب گفت: ایران خودرو با اشراف بر تحولات صنعت و فناوری به عنوان یكی از جنبه های رشد اقتصادی، خرید و انتقال فناوری را با هدف تضمین كیفیت محصولات محقق كرده است. وی ادامه داد: ایران خودرو برای حضور موثر در عرصه جهانی با شركای تجاری توسعه یافته همكاری می كند.

سلیمانی داشتن مدیریت علمی و نوین برای حضور در بازارهای جهانی را یك ضرورت خواند و گفت: نمی توان در صنعت و اقتصاد جهانی فكر كرد ولی منطقه ای یا داخلی عمل كرد.

وی لازمه رقابت پذیر شدن صنعت خودرو را كیفیت بالا، قیمت مناسب، تنوع تولید و خدمات پس از فروش برتر و گسترده عنوان كرد و اظهار داشت: بیش از 60 درصد تولید خودرو خارج از شركت های مادر و در مجموعه های وابسته صورت می گیرد و خودروسازان باید نسبت به افزایش این میزان و واگذاری امور پیش مونتاژ به شركت های پیمانكار اقدام كنند.

وی گفت: این اقدام در تخصصی شدن امور و افزایش كیفیت محصول نهایی موثر خواهد بود. سلیمانی تصریح كرد: یكی از عوامل افزایش كیفیت خودرو، ارتقا  دانش قطعه سازی است و ایران خودرو در صدد است برای حضور پررنگ تر در بازارهای جهانی و دستیابی به تكنولوژی برتر و تامین نیاز روز مشتری طرح های توسعه ای را به اجرا درآورد.

وی مشاركت با قطعه سازان خارجی را یكی از این طرح ها عنوان كرد و افزود: مشاركت و همكاری با قطعه سازان معتبر خارجی منجربه انتقال دانش فنی به قطعه سازان داخلی می شود.

قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو، مهم‌ترین برنامه استراتژی ایران خودرو را تولید مشترك و یا سرمایه گذاری مشترك با خودروسازان بزرگ جهان، ارایه محصولات جدید و طراحی پلت فرم دانست و تاكید كرد: این شركت به عنوان بزرگ ‌ترین خودروساز منطقه خاور میانه، تکنولوژی ساخت خودرو را در اختیار کشورهای اسلامی قرار خواهد داد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24