Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بورس 24 : بانک مسکن در سال گذشته با اجرای طرح‌های نوآورانه‌ای همچون تامین مالی کراودفاندینگ، انتشار اوراق اجاره و افزایش سرمایه شرکت‌ها، گام‌های بلندی در جهت تامین مالی مسکن برداشته است. سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به این که در سال گذشته ، بانک مسکن گام‌های بزرگی در جهت تامین مالی مسکن برداشته است ، در خصوص برخی از مهم‌ترین دستاوردهای این بانک در سال 1403 گفت: تامین مالی 5 هزار میلیارد تومانی صندوق مالک آتیه مسکن طی در مدت دو روز، نشان از اعتماد بالای مردم به این صندوق و برنامه‌های بانک مسکن دارد. وی همچنین با اشاره به انجام اولین تامین مالی کراودفاندینگ مسکن با نام فاندوکراد برای پروژه سایبا گفت: این اقدام گامی رو به جلو در جهت متنوع‌سازی روش‌های تامین مالی مسکن و جذب سرمایه‌های خرد مردم است.

شرکت های زیرمجموعه بانک مسکن تجدید ارزیابی دارایی دارند

بورس24 : بانک مسکن در سال گذشته با اجرای طرح‌های نوآورانه‌ای همچون تامین مالی کراودفاندینگ، انتشار اوراق اجاره و افزایش سرمایه شرکت‌ها، گام‌های بلندی در جهت تامین مالی مسکن برداشته است.

سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به این که در سال گذشته ، بانک مسکن گام‌های بزرگی در جهت تامین مالی مسکن برداشته است ، در خصوص برخی از مهم‌ترین دستاوردهای این بانک در سال 1403 گفت: تامین مالی 5 هزار میلیارد تومانی صندوق مالک آتیه مسکن طی در مدت دو روز، نشان از اعتماد بالای مردم به این صندوق و برنامه‌های بانک مسکن دارد.

وی همچنین با اشاره به انجام اولین تامین مالی کراودفاندینگ مسکن با نام فاندوکراد برای پروژه سایبا گفت: این اقدام گامی رو به جلو در جهت متنوع‌سازی روش‌های تامین مالی مسکن و جذب سرمایه‌های خرد مردم است.

انتشار اوراق اجاره یک شرکت ساختمانی توسط تامین سرمایه مسکن

وی گفت: بذرپاشی موفق صندوق سهامی هومان توسط تامین سرمایه مسکن با هدف تامین مالی پروژه‌های ساختمانی و مسکونی ایجاد شده است و موفقیت آن نشان از استقبال سرمایه‌گذاران از این نوع سرمایه‌گذاری است.

به گفته حسینی ، انتشار اوراق اجاره یک شرکت ساختمانی توسط تامین سرمایه مسکن،  به افزایش تنوع ابزارهای مالی در بازار سرمایه و تامین مالی بلندمدت پروژه‌های ساختمانی کمک می‌کند.

پیگیری بیش از 20 پروژه جدید در «ثمسکن»

مدیر عامل بانک مسکن تصریح کرد: تایید و پیگیری بیش از 20 پروژه جدید در «ثمسکن»  در سال ۴۰۳،  نشان از فعالیت مستمر بانک مسکن در حوزه ساخت و ساز و تامین مسکن است.

پیگیری افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها

وی با اشاره به افزایش سرمایه تمام شرکت‌ها از محل سود انباشته و مطالبات گفت: این اقدام به تقویت بنیه مالی شرکت‌ها و افزایش توانایی آن‌ها در اجرای پروژه‌های جدید کمک می‌کند و پیگیری افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها نیز به بهبود ساختار مالی بانک و شرکت‌های زیرمجموعه آن کمک خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با رفع موانع موجود، انتشار اوراق سلف متری مسکن در سال جاری نهایی شود. این ابزار مالی می‌تواند به افزایش دسترسی مردم به مسکن و رونق بازار مسکن کمک کند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24