Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تاکید بر اهمیت توسعه صادرات، از اجرای سیاست‌های جدید در بخش فروش محصولات مس خبر داد.

شرکت ملی مس به دنبال فتح بازارهای جدید صادراتی؛ سیاست‌های ده‌گانه «ملی مس» در حوزه بازرگانی/از تنوع‌بخشی به بازارهای فروش تا توسعه صادرات

بورس24 : مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تاکید بر اهمیت توسعه صادرات، از اجرای سیاست‌های جدید در بخش فروش محصولات مس خبر داد.

حسین مدرس خیابانی در نشست بررسی راهکارهای بهبود فرآیندهای حوزه بازرگانی با بیان اینکه ایجاد بازارهای جدید صادراتی جزو برنامه‌های شرکت ملی مس قرار دارد، اظهار کرد: باید به دنبال برقراری ارتباط با خریداران جدید و دستیابی به مقاصد جدید صادراتی باشیم.

وی با تشریح سیاست‌های کلان شرکت ملی مس در حوزه فروش محصولات افزود: شفاف‌سازی در فروش، سامانه‌محور کردن فرآیندها و تبعیت از ضوابط فروش در بورس کالا از دیگر سیاست‌های اصلی فروش شرکت ملی مس به شمار می‌رود که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین بر اهمیت ایجاد فضای رقابتی در حوزه خرید و فروش تاکید کرد و گفت: باید رقابت را جایگزین انحصار و سبد خریداران و فروشندگان متنوع شود.

وی از صادرات مستقیم، تحویل کالا در محل، صادرات با قیمت حداکثری، متنوع شدن بازارهای صادراتی، شفاف‌سازی در فروش، ایجاد بسترهای الکترونیکی خرید و فروش، رعایت الزامات بین‌المللی و استفاده از خدمات بازرگانی بر اساس شرایط رقابتی و همچنین توجه به ضوابط بورس کالا به عنوان برخی از سیاست‌های ده‌گانه شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه بازرگانی یاد کرد.

منبع خبر: مس پرس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 252
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24