Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مهندس مهدی فرج پوروند، با بیان اینکه این پمپ بر روی شاسی به طول ۱۰ متر با عرض...

زمان ساخت و تحویل پمپ های پروژه RHU برای شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان

بورس24 : مدیر عامل شرکت پمپ های صنعتی بین المللی نفت، در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ابر پمپ پروژه RHU پترو پالایش سهروردی رونمایی کرد و در تاین مراسم گفت: تکنولوژی بسیار بالا ( های تک )، دقت فنی فوق العاده و گذراندن سخت ترین تست ها و استانداردهای روز دنیا در ساخت این پمپ موجب شد دانش فنی این تجهیز کاربردی در صنعت پالایشگاهی، در کشور بومی سازی شود و این تجهیز از انحصار اروپا خارج گردد.

مهندس مهدی فرج پوروند، با بیان اینکه این پمپ بر روی شاسی به طول ۱۰ متر با عرض ۳ و ارتفاع ۴ متر قرار گرفته است گفت : این ابر پمپ ۶۵ تنی RHU قادر است سیال با دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد را با فشار ۲۵۰ بار و قدرت ۳۳۰۰ کیلو وات، پمپاژ کند.

وی با اشاره به اینکه از نظر ابعاد و مختصات فنی و مهندسی این اولین پمپ ساخته شده در کشور است  افزود: تمامی مراحل طراحی، مدل سازی، ریخته گری و ساخت کلیه قطعات داخلی و خارجی این پمپ توسط مهندسان ایرانی انجام گرفته و از ۲۰ سال خدمات پشتیبانی نیز برخوردار است.

گفتنی است از مجموع ۳۹ دستگاه پمپ مورد نیاز پروژه RHU در پتروپالایش سهروردی تا کنون ۳۰ دستگاه تحویل این شرکت شده است و ۹ دستگاه پمپ باقیمانده عظیم الجثه با ابعاد و کارایی موردنیاز تا پایان سال ساخته و تحویل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان می گردد. پتروپالایش سهروردی از شرکت های تابعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان است که در حال اجرای طرح های توسعه پالایشگاهی با رویکرد زیست محیطی و ارتقاء کیفی محصولات است. 

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24