Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، با حضور جمعی از مسئولان کشوری، مدیران شرکت‌ها، مدیران مالی مؤسسات و اساتید دانشگاه در تاریخ دوشنبه بیست و پنجم دی‌ماه برگزار شد. برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ آغاز شده است و بستر بهبود و ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده را فراهم کرده است.

کسب تندیس بلورین پی‌پاد در چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران

بورس24 : چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، با حضور جمعی از مسئولان کشوری، مدیران شرکت‌ها، مدیران مالی مؤسسات و اساتید دانشگاه در تاریخ دوشنبه بیست و پنجم دی‌ماه برگزار شد. برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ آغاز شده است و بستر بهبود و ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده را فراهم کرده است.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران با اهدافی چون «تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک»، «ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای میان شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی» و «تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود» و با انجام ارزیابی هر چه دقیق تر و تخصصی‌تر شرکت کنندگان طراحی و تدوین شده است. در همین راستا کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به‌خصوص در صنعت پرداخت و صنایع مالی به‌عنوان سند اطمینان یک سازمان شناخته می‌شود.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی‌پاد توانسته است در پنجمین سال حضور خود در این جایزه در مسیر معیارها و شاخص‌های تخصصی مالی گام بردارد و بار دیگر تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب نماید.

همچنین این شرکت چندی پیش نیز  بر اساس  آخرین گزارش نشریه نیلسون ریپورت بیشترین رشد در میان شرکت‌های صنعت پرداخت ایران را داشته است و توانسته عهده‌دار ۳،۷۶۹ میلیارد تراکنش باشد.

منبع خبر: روابط عمومی پی پاد

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24