Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

نمایشگاه فن‌ آوری دارویی (DUPHAT ۲۰۲۴)، بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت داروی خاورمیانه و...

حضور «زر فارما» در بازارهای جهانی

بورس24 : نمایشگاه فن‌ آوری دارویی (DUPHAT ۲۰۲۴)، بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت داروی خاورمیانه و آفریقا که در شهر دبی آغاز به کار کرده بود،  به ایستگاه پایانی خود رسید. 

شرکت دانش بنیان «زرفارما» زیر مجموعه گروه صنعتی و پژوهشی زر به عنوان تنها نماینده کشورمان، آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه تولید مواد اولیه صنعت دارو را در نمایشگاه امسال ارایه کرد.

شرکت دانش بنیان زرفارما در این نمایشگاه با مجموعه ای از محصولات دارویی دانش بنیان در حوزه تامین امنیت دارویی شامل انواع نشاسته های دارویی، گلوکز دارویی، فروکتوز دارویی، نشاسته پری ژل و مالتودکسترین دارویی منطبق با استاندارد GMP دارویی حضور پیدا کرد.

مدیر صادرات این شرکت دانش بنیان گفت:شرکت دانش بنیان زر فارما در نظر دارد با راه اندازی خط تولید دکستروز انهیدروس، دکستروز مونوهیدرات و سوربیتول فعالیت‌های خود را در حوزه صنایع دارو سازی توسعه دهد. 

در این نمایشگاه ، آخرین دستاوردهای علمی، فنی و تولیدی کشورها در حوزه صنعت دارو در معرض دید علاقه مندان و کارشناسان گذاشته شد. .

آزاده کامیار مدیر صادرات شرکت زرفارما با تاکید بر توان بالای شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در تولید مواد اولیه صنعت دارو، گفت: کیفیت بالای محصولات دانش‌بنیان ایرانی از یک سو و قیمت مناسب و رقابتی آنها از سوی دیگر، موجب شده که محصولات ما با استقبال خوبی در بازارهای جهانی مواجه شوند. 

وی افزود: با حضور در این نمایشگاه‌ها، بستر مناسب برای جذب سرمایه‌ گذاری و تولید محصولات مشترک با شرکت‌ های معتبر بین‌ المللی فراهم شده است.

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24