Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

نایب رئیس هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار گفت در مراسم بازدید از کارخانه فولاد گفت...

ناصر پور: در مجموعه بازار سرمایه بیش از هزار نهاد مالی ثبت شده و فعال داریم

بورس24 : علیرضا ناصر پور، نایب رئیس هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار گفت در مراسم بازدید از کارخانه فولاد گفت:

 ◀️ با توجه به اینکه برای شرکت‌های کوچک و متوسط استان‌ها و  برای شرکت های که در سطح استان‌ها فعالیت صنعتی و تولیدی انجام می‌دهند، دسترسی به مدیران نهادهای مالی خیلی مقدور نیست.  معمولا این دورهمی‌ها می‌تواند این امکان را در اختیار دوستان قرار بدهد که بتوانند با یکدیگر آشنایی بیشتری داشته باشند و موارد مورد نظر  را از نزدیک مطرح کنند. 

◀️در حال حاضر در مجموعه بازار سرمایه بیش از  هزار نهاد مالی ثبت شده و فعال داریم که از این تعداد حدود ۴۳۰ نهاد مالی صندوق سرمایه‌گذاری و  نزدیک به ۳۵۰ نهاد مالی  سرمایه‌گذاری و هلدینگ هستند، مابقی نهادهای مالی خدمات دهنده مانند شرکت‌های کارگزاری، تامین سرمایه، سبدگردان‌ها، شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری  هستند. 

◀️  معمولا عمده مسئله در بازار سرمایه این است که ما چطور می‌توانیم به فرآیند تامین مالی و  فرآیند تشکیل سرمایه شرکت ها در حد توان‌ بازار سرمایه کمک کنیم. بخصوص برای استان اصفهان که  پتانسیل‌های قابل توجهی به واسطه شکل‌گیری صنایع بزرگ و کوچک در این استان  شکل گرفته‌اند. 


◀️ خوشبختانه در طی سال‌های گذشته در بازار سرمایه ابزارهای تامین مالی زیادی شکل گرفته است و چیزی که شرکت‌ها در نگاه اول دنبال آن هستند  تامین مالی از طریق پذیرش شرکت‌ها در بورس است. 

◀️ خوشبختانه اصلاحیه دستورالعمل پذیرش شرکت‌ها در بورس و فرابورس هم ابلاغ شده و امکان جدیدی برای شرکت ها  دیده شده است، بحث پذیرش بازار توافقی در فرابورس  و امکان پذیرش شرکت‌های کوچک و متوسط و دانش بنیان تسهیل شده است.

 ◀️  طی سال گذشته موضوع شرکت‌های سهامی عام پروژه را داشته‌ایم و  برای پروژه‌هایی که هنوز به مرحله‌ای از فعالیت نرسیده‌اند  و در قالب پروژه هستند، امکانی فراهم شده  که بتوانند با درج و پذیرش  در بازار های بورس و فرابورس تامین مالی شوند. 

◀️  در حوزه تامین مالی از طریق بدهی  شرکت‌های تامین سرمایه، با انتشار انواع  اوراق و  باتوجه به نیازی که شرکت‌ها دارند  برای تامین مالی شرکت‌ها اقدام می‌ کنند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24