Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بر اساس مداخلاتی که در روند عرضه و تقاضا صورت می گیرد در زمانی که شاهد رقابت محصولات هستیم دستوراتی مبنی بر افزایش کف عرضه به منظور کاهش رقابت ها و بر هم خوردن نظام عرضه و تقاضا خواهیم بود و این اقدام منجر می شود تا کالایی که این امکان را دارد تا از مبادی رسمی و قانونی صادر شده و ارز آن به چرخه اقتصادی بازگردد اسیر سوداگری شده و اقتصاد کشور را با چالش رو برو کند.

پاسخ پتروشیمی غدیر به سازمان حمایت

بورس24 : وقتی دستور العمل ها و نامه های صادره به شرکت های تولیدی در سال رشد تولید و مهار تورم معکوس عمل می کند تا شاهد رشد تورم و مهار تولید باشیم. 

سازمان حمایت به دنبال نامه مدیریت توسعه صنایع پایین دستی در خصوص عدم رعایت کف عرضه، از سازمان صنایع استان خوزستان خواست به قید فوریت مقدار موجودی انبارهای EDC و VCM غدیر را مورد بازرسی قرار دهد.

نامه سازمان حمایت به تاریخ ۲۶ تیر و موعد اعلام نتیجه توسط سازمان صنایع استان، ۳۱ تیرماه بوده است.

اصولا نرخ گذاری محصولات با ارز 28500 تومان و خرید اقلام تولیدی برای شرکت های تولید کننده با نرخ های آزاد منجر می شود تا اختلاف قیمت حاصله منجر به تقویت  جو دلالی و سودا گری شود و شاهد افزایش تقاضا آن هم تقاضای کاذب در بورس کالا به منظور اقدامات غیر تولیدی باشیم.

این شرایط زمانی مدیریت می شود که عرضه ها متناسب با نیاز بازار بر مبنای آمار تقاضا و عرضه  در سال های گذشته تنظیم و به بازار تزریق شود و قیمت ها نیز متناسب با واقعیت های اقتصادی در بورس کالا رقابت شده یا با قیمت پایه معامله شود.

اما بر اساس مداخلاتی که در روند عرضه و تقاضا صورت می گیرد در زمانی که شاهد رقابت محصولات هستیم دستوراتی مبنی بر افزایش کف عرضه به منظور کاهش رقابت ها و بر هم خوردن نظام عرضه و تقاضا خواهیم بود و این اقدام منجر می شود تا کالایی که این امکان را دارد تا از مبادی رسمی و قانونی صادر شده و ارز آن به چرخه اقتصادی بازگردد اسیر سوداگری شده و اقتصاد کشور را با چالش رو برو کند.

پتروشیمی غدیر در راستای حفظ حقوق سهامداران خود که با واسطه به سازمان تامین اجتماعی مربوط می شود و در پاسخ به نامه سازمان حمایت مصرف کنندکان و تولید کنندگان به شرح زیر پاسخ داد . . .

شغدیرشغدیر 

منبع خبر: روابط عمومی پتروشیمی غدیر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24