Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

شرکت تولید مخازن گاز طبیعی آسیاناما با برگزاری جلسه معارفه قرارگیری خود را در صف عرضه های اولیه فرابورس اعلام کرد.

ورود صنعت تولید مخازن گاز به بازار سرمایه، با عرضه اولیه آسیاناما

بورس24 : شرکت تولید مخازن گاز طبیعی آسیاناما با برگزاری جلسه معارفه قرارگیری خود را در صف عرضه های اولیه فرابورس اعلام کرد.

این شرکت که یک تولیدکننده مخازن گاز برای مصارف خودرویی و صنعتی است، در کارنامه خود سوابق صادراتی نیز دارد. بازار هدف 90 درصد از محصولات آسیاناما شرکت های بزرگ خودروسازی است. به رغم این که از کلیه گواهی های استاندارد بین المللی برخوردار است اما به دلیل وجود نیاز داخلی، بخش عمده فروش خود را به تامین نیازهای داخلی اختصاص داده است.

شرکت تولید مخازن گاز طبیعی آسیاناما در زمینه تولید مخازن بدون درز فعالیت دارد و از این لحاظ دارای فناوری منحصر به فردی است که این شرکت را از سایرین متمایز می کند. به رغم این که آسیاناما ظرفیت تولید انواع مخازن مانند مخازن مورد مصرف در صنایع و امور درمانی را نیز دارد اما با توجه به نیازهای داخل کشور فعلا بر روی تولید مخازن سی ان جی متمرکز است. این مخازن هم از ماده اولیه ورق و هم لوله قابل تولید است و شرکت آسیاناما فناوری تولید به هر دو روش را در اختیار دارد.

عمر مخازن تولیدی این شرکت بین 15 تا 18 سال برآورد شده است. کلیه بررسی ها در خصوص تضمین کیفیت محصولات در این شرکت انجام می شود. ضمن اینکه در منطقه خاوران سایتی را به منظور خدمات پس از فروش اختصاص داده تا خدماتی مانند دوگانه سوز کردن خودروها، صدور معاینه فنی و صافکاری و نقاشی را به مراجعه کنندگان ارائه کند.

از مهمترین نقاط قوت شرکت تولید مخازن گاز طبیعی آسیاناما می توان به دستگاه های پیشرفته، نیروهای متخصص، ظرفیت بالای تولید، همکاری مدام با خودروسازان، دانش فنی به روز، خوشنامی و نداشتن بدهی اشاره کرد.

قرار است سهام شرکت تولید مخازن گاز طبیعی آسیاناما در بازار فرابورس عرضه شود و با توجه به اینکه در صنعت خود نخستین شرکتی است که پا به بازار سرمایه می گذارد می تواند چراغ راهی در جهت افزایش شفافیت در این شرکت و این صنعت قلمداد شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24