Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

سید صولت مرتضوی در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی یادآور شد: تلاش کردیم در این بخش هم...

افزایش حقوق بازنشستگان در پرداختی‌ های اردیبهشت‌ ماه

بورس24 : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی در پرداختی‌های اردیبهشت‌ماه اعمال شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره ترمیم حقوق بازنشستگان گفت: افزایش حقوق بازنشستگان را بر اساس قانون در اردیبهشت امسال اعمال کردیم و همه افزایش حقوق‌ ها انجام شد.

سید صولت مرتضوی در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی یادآور شد: تلاش کردیم در این بخش خدمات مشمول بیمه تکمیلی را توسعه دهیم و آن بخش از بازنشستگان که تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند و به مراکز درمانی ملکی ما مراجعه کنند تمام فرآیند درمان آن‌ها در ۳ سطح رایگان است و برای همه مردم خصوصاً بازنشستگان آرزوی سلامتی داریم.

وی درباره انتشار خبر‌های مبنی بر وجود رانت در صندوق‌های بازنشستگی، گفت: این دولت به هیچ عنوان فساد را از هر فردی که باشد نمی‌پذیرد البته ممکن است تخلفاتی صورت بگیرد، اما مرکز حراست وزارتخانه پیگیر است و هر جا تخلف بیینند با شدت برخورد می‌ کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره احتمال تغییر یارانه تصریح کرد: تصمیم بر این است که ۲۰ درصد به دهک‌های پایین جامعه افزوده شود، ضمن این‌که در آینده امیدواریم با توجه به گشایش‌های اقتصادی، شاهد رونق خوبی در سال ۱۴۰۲ باشیم.

مرتضوی درباره احکام مربوط به بازنشستگان و کارگران در لایحه برنامه هفتم توسعه نیز گفت: اجازه بدهید برنامه تقدیم مجلس شود، طبیعی است که این برنامه نقدپذیر است و اشخاص مختلف می‌توانند به برنامه نقد داشته باشند و ما هم موظفیم به نقد مردم پاسخگو باشیم.

وی خاطر نشان کرد: برخی اخباری که از لایحه برنامه هفتم منتشر می‌ شود، صحیح نیست و البته برخی اصلاحات در صندوق‌ ها گریز ناپذیر است. 

منبع خبر:  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24