Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

تماس رایگان صوتی و تصویری از طریق پیام رسان روبیکا در واقع حفظ سیم کارت همراه اول نه تنها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر است. بلکه زائران خانه خدا در صورت استفاده از این سیم کارت ها...

اقدام جدید همراه اول برای حجاج ایرانی

بورس24 : در گزارش قبل (https://b2n.ir/k33371) با بررسی و مقایسه تعرفه ها و طرح های اپراتور همراه اول و اپراتورهای عربستانی به این جمع بندی رسیدیم که استفاده از سیمکارت همراه اول در سفر حج و فعال کردن رومینگ این اپراتور از طرفی هزینه های ارتباطی حجاج را به نصف کاهش می دهد و از سوی دیگر در صورت استفاده از این طرح ها مشترکان وارد چالش های جدیدی که در استفاده از سیم کارت های عربی وجود دارد، نخواهند شد. 

در واقع حفظ سیم کارت همراه اول نه تنها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر است. بلکه زائران خانه خدا در صورت استفاده از این سیم کارت ها به اپلیکیشن های ایرانی، وب سایت ها دسترسی داشته و امور بانکی خود را بدون محدودیت انجام می دهند و دیگر لازم نخواهد بود که بابت پرداخت هزینه های تلفن همراه خود ریال خود را تبدیل کرده و درگیر امور مربوط به آن باشند.

همراه اول در ادامه این مسیر و در راستای مسئولیت های اجتماعی خود امکان فوق العاده دیگری را برای آرامش خاطر حجاج در سفر حجاج به عربستان برای مشترکان خود فراهم کرده است. این امکان تماس رایگان صوتی، تصویری و متنی از طریق پیام رسان روبیکا است.

حجاجی که قصد خروج از کشور به مقصد عربستان را دارند می توانند با رومینگ همراه اول همه تماس های صوتی، تصویری و متنی خود را از طریق روبیکا رایگان برقرار کنند. به این منظور حجاج بهتر است قبل از سفر و در خاک کشورمان روبیکا را روی گوشی های خود نصب و فعال داشته باشند تا بتوانند از امکانات بخش پیام رسان این سکو استفاده کنند.

مجموعه اقدامات همراه اول برای حجاج در سال ۱۴۰۲ خیال مشترکان را به لحاظ امکانات ارتباطی آسوده کرده است و مسافران خانه خدا با انتخاب سیمکارت همراه اول دیگر دغدغه ای از این بابت نخواهند داشت.

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24