Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

ناصر فخاری مدیر عامل و نایب‌ رئیس هیئت‌ مدیره سازمان اقتصادی کوثر از زیر مجموعه‌ های بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه جمعی از...

همکاری ذوب‌ آهن اصفهان و سازمان اقتصادی کوثر توسعه می یابد

بورس24 : ناصر فخاری مدیر عامل و نایب‌ رئیس هیئت‌ مدیره سازمان اقتصادی کوثر از زیر مجموعه‌ های بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه جمعی از مدیران و نمایندگان شرکت‌های تابعه سازمان مذکور چهارشنبه ۱۰ خردادماه ضمن حضور در ذوب‌آهن اصفهان با مهدی کوهی مدیرعامل شرکت دیدار و در زمینه تعاملات و فعالیت‌های مشترک به گفتگو و تبادل‌نظر پرداختند

مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان در این جلسه که تعدادی از معاونین و مدیران شرکت هم حضور داشتند، به تشریح  برنامه‌ها و آخرین دستاوردهای فنی و تولیدی و نیازهای شرکت پرداخت.

 وی با اشاره به توانمندی‌های ذوب‌آهن اصفهان و شرکت‌های اقماری، آمادگی این شرکت را برای تأمین نیازهای سازمان اقتصادی کوثر و برقراری تعاملات لازم در زمینه های معدنی و تأمین مواد اولیه این مجتمع عظیم صنعتی اعلام نمود.

ناصر فخاری مدیرعامل و نایب‌رئیس سازمان اقتصادی کوثر نیز گفت: سازمان اقتصادی کوثر به دنبال بازدید  سال قبل خود از ذوب‌آهن اصفهان و امضای تفاهم‌نامه مشترک، آماده و علاقه‌مند برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با ذوب‌آهن اصفهان در زمینه های مختلف و ازجمله قلمروهای صنعتی، معدنی و ساختمانی است.

وی افزود ، سازمان اقتصادی کوثر از مجموعه  شرکت‌ های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است که با حدود ۴۰ شرکت زیرمجموعه در حوزه‌های صنعت ، معدن، ساختمان، طیور، دام سبک و سنگین، صنایع غذایی، صنایع الکتروموتورهای سنگین و فوق سنگین، لوازم‌خانگی، سیم کابل برق و تلفن و غیره فعالیت دارد.

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24