بانک آینده، به منظور حمایت و ارزش آفرینی هر چه بیش تر برای مشتریان و سپرده گذاران خود، نسبت به طراحی...
بورس24 : بانک آینده، به منظور حمایت و ارزش آفرینی هر چه بیش تر برای مشتریان و سپرده گذاران خود، نسبت به طراحی خدمات متنوع بانکی و اعتباری اقدام کرده است.
تمام مشتریان بانک آینده میتوانند از طیف وسیعی از خدمات جذاب و منطبق بر نیازمندی های روز در کمترین زمان با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور، بهرهمند شوند.
از جمله این خدمات منحصر بهفرد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
اعطای «ایران کارت» در سطوح آبی، نقرهای، طلایی و پلاتینیوم و بهرهمندی از مزایایی همچون: برگشت نقدی حاصل از خرید، استفاده از تخفیفات ویژه فروشگاههای طرف قرارداد، خدمات CIP فرودگاهی و دریافت هدایای مناسبتی.
اعطای تسهیلات رفع احتیاجات ضروری تا سقف 1250 میلیون ریال با شرایط ویژه و بازپرداخت 36 ماهه.
اعطای کارت اعتباری با شرایط ویژه تا سقف 2 میلیارد ریال.
اعطای تسهیلات خرید، بهمنظور خرید از قروشگاههای طرف قرارداد با شرایط ویژه و بدون نیاز به ارائه ضامن در قالب طرحهای «طراوت» و «جهاد کالا».
تخفیف در کارمزدهای خدمات بانکی در حوزههای صندوق امانات، صدور ضمانتنامه و اعتبارات اسنادی و همچنین پیشدریافت و میاندریافت نقدی بابت صدور اعتبارات اسنادی برای مشتریان ویژه.
تأمین نقدینگی مورد نیاز مشتریان ویژه در مواقع ضروری، بهصورت اعطای تسهیلات در قالب اعتبار در حساب جاری و عقد خرید دین با شرایط ویژه.
اعطای تسهیلات کمکهزینه خرید خودرو برای مشتریان متقاضی خرید خودرو که دارای حساب وکالتی نزد بانک آینده هستند.
بانک آینده همواره تداوم دستاوردها و موفقیتهای خود را در گرو همراهی و حمایت مشتریان و سپردهگذاران خود میداند و بهپاس این همراهی، از تمام توان و ظرفیت خود در راستای ایجاد ارزشافزوده و رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان، بهره خواهد گرفت.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.