Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار از تهیه طرح استفساریه ای ‌در واکنش به تصمیم شورای رقابت برای جلوگیری از عرضه خودرو در بورس خبر ‌داد و گفت که احتمال طرح شکایت از شورای رقابت به دیوان عالی کشور وجود دارد.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس: احتمالا از شورای رقابت به دیوان عالی کشور شکایت می‌کنیم

بورس24 : عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار از تهیه طرح استفساریه ای ‌در واکنش به تصمیم شورای رقابت برای جلوگیری از عرضه خودرو در بورس خبر ‌داد و گفت که احتمال طرح شکایت از شورای رقابت به دیوان عالی کشور وجود دارد.

محسن علیزاده در واکنش به دستورالعمل جدید شورای رقابت برای تنظیم بازار خودرو گفت: شورای رقابت اخیرا تصمیمی گرفته که به موجب آن تمام محصولات تولیدی و مونتاژی در کشور انحصاری محسوب شده و عرضه خودرو در بورس هم مشمول همین موضوع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این دستورالعمل شورای رقابت غیرقابل قبول و خلاف قانون است، توضیح داد: در ماده ۱۸ قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی دولت مکلف شده تمام کالاهای عرضه شده در بورس را از نظام دستوری قیمت‌گذاری خارج کند لذا این دستورالعمل شورای رقابت مصداق قیمت‌گذاری دستوری و جلوگیری از رقابت سالم در بازار سرمایه و بازار خودرو است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به این دستورالعمل، به دنبال تهیه طرح استفساریه‌ و رای از مجلس هستیم مبنی بر اینکه «آیا خودروهای تولید داخل و مونتاژی مشمول دستور العمل و مصوبه شورای رقابت می‌شود یا خیر؟»

علیزاده ادامه داد: در صورت لزوم این موضوع مجددا در شورای عالی بورس مورد بحث قرار می‌گیرد علاوه بر این در واکنش به این تصمیم شورای رقابت از طرف شورای عالی بورس به دیوان عالی کشور شکایت می‌کنیم.

منبع خبر: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • علی قاسمی
    علی قاسمی

    سلام وعرض ادب
    با توجه به سابقه قیمتهای دستوری در خودروسازها وحاصل آن کهدهمانا زیان اناشته آنها میباشد لذا تنها محیط شفاف برای ارائه خودرو به مصرف کننده واقعی بورس کالاست امیدوارم مسئولین مربوطه این لطف را به حق مردم خود روا بدارند

    1 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24