Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

واحد تحقیقات بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران طی انجام پژوهشی به‌ منظور بررسی سهم بازار تاکسی آنلاین بورسی کشور ۲۰ درصد این سهم را متعلق به تاکسی اینترنتی تپسی اعلام کرد...

واحد تحقیقات بازار ISQI گزارش داد؛ نگاهی به سهم بازار تاکسی آنلاین بورسی کشور

بورس24 : واحد تحقیقات بازار، طی انجام پژوهشی به‌ منظور بررسی سهم بازار تاکسی آنلاین بورسی کشور ۲۰ درصد این سهم را متعلق به تاکسی اینترنتی تپسی اعلام کرد. 

واحد تحقیقات بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در پژوهشی سهم بازار تاکسی آنلاین کشور را بررسی کرده و نتایج این پژوهش نشان داده است که شرکت تپسی تا مرداد ماه امسال، حدود ۲۰ درصد در شهرهای بزرگ و پر جمعیت کشور و ۱۵ درصد در شهرهای کوچکتر، مانند نیشابور، اراک و...، سهم بازار مربوطه را در اختیار دارد. 

از میان مشتریان در کلان‌ شهرهایی مانند تهران، کرج، اصفهان و...، کسانی که با تاکسی آنلاین آشنا هستند حدود ۹۴ درصدشان بدون نیاز به راهنمایی برند تپسی را می‌ شناسند. 

در این کلان‌ شهرها ۶۰ درصد از کسانی که با تاکسی اینترنتی آشنایی دارند از تپسی استفاده کرده‌ اند و ۲۵ درصد از ساکنان تهران که کاربر تاکسی آنلاین هستند، به صورت مستمر از خدمات تپسی استفاده می‌ کنند.

طبق نظرسنجی ISQI، کاربران دلایل مختلفی برای انتخاب یک سرویس تاکسی آنلاین دارند و اکثر کاربران برندهای مختلف این حوزه را امتحان می‌ کنند تا بتوانند برندی را که خدمات بهتری دارد پیدا و انتخاب کنند.

مهم‌ ترین دلیل انتخاب تپسی از سوی کاربرانی که از آن استفاده می‌ کنند «منصفانه بودن قیمت سفر» عنوان شده است. دسترس‌ پذیر بودن به معنای سهولت استفاده از اپلیکیشن و نرخ قبول شدن درخواست سفر، طرح‌ های تشویقی مانند تخفیف‌ ها و کیفیت پاسخ‌ گویی و پیگیری پشتیبانی از مهم‌ ترین دلایل مشتریان برای انتخاب این برند تاکسی اینترنتی کشور است. 

تپسی از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر، در ۲۹ شهر کشور فعال است. 

منبع خبر: زومیت

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24