Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در راستای توسعه تولید دانش‌ بنیان و اشتغال‌ آفرین با هدف...

برگزاری نخستین همایش نوآوری باز «ملی تک» در هلدینگ چند رشته ای صنعتی گروه توسعه ملی

بورس24شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در راستای توسعه تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین با هدف برقراری ارتباط موثر بین مجموعه صنعت کشور و نخبگان، فناوران و دانشجویان کشور، حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان، تجاری‌سازی اختراعات، نوآوری‌ها و طرح‌های صنعتی را در دستور کار خود قرار داده است.  

این شرکت نخستین بار به عنوان یک هلدینگ چند رشته ای صنعتی کشور اقدام به راه اندازی پلتفرم «نوآوری باز» (open innovation) نموده  است.در این پلتفرم چالش های فناورانه در شرکت های زیرمجموعه در پنج گروه تجهیزات، اتوماسیون، نگهداری و تعمیرات، انرژی، آب و محیط زیست، محصولات و فرآیندهای صنایع غذایی، محصولات و فرآیندهای صنایع شیمیایی و محصولات و فرآیندهای صنایع سیمانی و معدنی شناسایی شده است.

بدین منظور گروه توسعه ملی بودجه 1000 میلیارد ریالی سرمایه‌گذاری خطرپذیر را در طرحهای منتخب در نظر گرفته است که در قالبهای دریافت حق امتیاز (Licensing)، خرید مالکیت فکری (Patent)، تملک سهام شرکت های مشارکت کننده در طرح، ایجاد شرکت جدید و سرمایه گذاری مشترک، تضمین خریداری محصول به تعداد مشخص و تضمین فنی محصول تولیدی قابل ارائه است.

به منظور به همرسانی شرکتهای تابعه گروه توسعه ملی و تیمهای فناور و نوآور که میتوانند در خصوص رفع چالشهای مزبور راهکار ارائه نمایند، نخستین رویداد نوآوری باز گروه توسعه ملی، ملیتک(Melli Tech)، با همکاری دانشگاه صنعتی شریف از تاریخ 13 لغایت 15 دی ماه برگزار میگردد.

لذا از کلیه مخترعین، اساتید دانشگاهها، دانشجویان، پژوهشگران، شرکتهای دانش بنیان، استادکاران اتحادیه های صنعتی، و صاحبان فکر و ایده دعوت به عمل می آید تا برای دریافت کارت ورود به همایش به سامانه پلتفرم نوآوری باز به آدرس oi.tmgic.ir مراجعه کنند و ضمن انتخاب گروه تخصصی خود، از چالشهای مرتبط مطلع شوند.

زمان بندی برگزاری رویداد مطابق با جدول ذیل خواهد بود:

روز

برنامه برگزاری

سه شنبه 13 دی ماه 1401

سخنرانی سخنرانان

تجهیزات، اتوماسیون، تعمیرات و نگه داری

چهار شنبه 14 دی ماه 1401

محصولات و فرایندهای صنایع سیمانی و معدنی

انرژی، آب و محیط زیست

پنج شنبه 15 دی ماه 1401

محصولات و فرایندهای صنایع شیمیایی

محصولات و فرایندهای صنایع غذایی

 

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24