Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

اداره‌ پژوهش و فناوری شرکت هم زمان با هفته‌‌ ای که به همین نام نام‌ گذاری شده، با تشریح فعالیت‌ های این مرکز، به برخی اقدامات موثر حوزه...

توسعه سبد محصولات و بومی سازی ماموریت‌ های اصلی مرکز پژوهش و فناوری پتروشیمی اروند

بورس24توسعه سبد محصولات و بومی سازی و بی نیازی از خارج به عنوان اصلی‌ترین ماموریت اداره پژوهش و فناوری پتروشیمی اروند عنوان شد. 

اداره‌ پژوهش و فناوری شرکت هم زمان با هفته‌‌ ای که به همین نام نام‌ گذاری شده، با تشریح فعالیت‌ های این مرکز، به برخی اقدامات موثر حوزه خودکفایی و داخلی سازی و توسعه سبد محصولات به عنوان ماموریت‌ های اصلی این اداره اشاره کرد.

در گزارش مرکز پژوهش و فناوری شرکت پتروشیمی اروند؛ ارتباط با صنعت و دانشگاه و مراکز علمی، پارک‌های علم و فناوری و ستاد نانو به عنوان بازوهای علمی مجتمع تعریف و برگزاری همایش‌های علمی و شرکت در کنفرانس های علمی داخلی و بین المللی با هدف ارتقای دانش این مرکز بخشی از اقدامات یکسال گذشته بوده است.

این مرکز، با ارائه گزارشی از اقدامات در حوزه‌ های علمی؛ بهینه‌ سازی و بکارگیری مواد شیمیایی جدید در پایلوت‌ های آزمایشگاهی و نیمه صنعتی، شناخت تکنولوژی‌ های جدید تولید و سعی در بکارگیری تکنولوژی های نوین و ارتقاء فرآیند تولید مجتمع و افزایش ظرفیت تولید و شناخت نیازمندیهای واحدهای تولیدی و خدماتی مجتمع و تلاش در پیداکردن مراکز علمی و پژوهشگران متخصص را به عنوان دیگر اقدامات توسعه‌ ای این مرکز در مجتمع معرفی کرده است.

ارتباط مستمر با کمیته ساخت داخل در بومی سازی ماده کوتینگ راکتورهای واحد E-PVC که تاکنون از خارج از کشور تامین می‌شده، بومی سازی کاتالیست‌های استراتژیک شرکت، بازیافت آلفاسلولز واحد کلرآلکالی و تولید گرید جدید ۷۰۴۴ واحد E-PVC، دستیابی به فرمولاسیون تولید چسب رزین گرافیتی و شناسایی ماده منعقد کننده جدید در جهت بهبود پساب واحد E-PVC از اقدامات مرتبط این مرکز در حوزه خودکفایی بوده است.

بر اساس گزارش اداره پژوهش و فناوری؛ این مرکز با همکاری هایی که در بومی سازی و شناخت و بکارگیری فناوری های جدید در پتروشیمی اروند داشته، موفق به صرفه‌ جویی ۳۲۶۰۸ درهم گردیده است. 

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24