Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیر عامل: ظرفیت در فولادسازی از ۲ درصد به ۶ درصد خواهد رسید سید ابوتراب فاضل مدیر عامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر در این نشست گفت: ۷۰۰ هزار تن فولاد آلیاژی یزد یک تا بهمن ماه راه‌ اندازی خواهد شد و...

برگزاری نخستین مراسم معارفه هلدینگ بین‌ المللی صنایع و معادن غدیر

بورس24 : نخستین، مراسم معارفه هلدینگ بین‌ المللی صنایع و معادن غدیر با حضور مدیران گروه مالی غدیر، تامین سرمایه دماوند و هلدینگ معدنی غدیر به همراه اصحاب رسانه برگزار شد. 

سید ابوتراب فاضل مدیر عامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر در این نشست گفت: ۷۰۰ هزار تن فولاد آلیاژی یزد یک تا بهمن ماه راه‌اندازی خواهد شد و در یک ماه آینده پروژه فولاد نی‌ریز را هم راه‌اندازی خواهیم کرد.

وی گفت: ظرفیت در فولادسازی از ۲ درصد به ۶ درصد خواهد رسید. همچنین این در حالی است که، در کشورهای توسعه یافته نسبت فولاد به فولاد خاص به طور تقریبی ۱۳ الی ۱۲درصد است، اما در ایران ۳ درصد است.

به گفته وی، فولاد آلیاژی ایران"فولاژ " در ۶ ماه گذشته در بورس، بالاترین بازدهی را کسب کرده است و قصد داریم امسال ۷۰۰هزار تن به ظرفیت فولاد آلیاژی اضافه کنیم.

فاضل افزود: پروژه کلاف آلیاژی ۴۰۰هزار تنی نیز در اردیبهشت ماه، کلنگ زنی و منابع مالی آن تامین شده وپروژه استیل کرد نیز در انتهای زنجیره است .

مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر افزود: سال ۲۰۲۱ حدود ۹۳درصد اکتشافات و استخراج دنیا سنگ آهن بود و سپس آلومینیوم و مس و....عناصری که مطلوبیت بالاتری دارند. همین ترکیب در بازار فلزات ایران نیز حاکم است.در فلزات غیرآهنی فعالیت خاصی در ایران صورت نگرفته است، اما در آستانه این وضعیت قرار داریم و به سمت فلزات غیرآهنی می‌رویم.

به گفته وی، حدود ۲۱درصد سنگ آهن و ۹درصد کنسانتره و ۷درصد گندله را مدیریت می‌کنیم.

وی افزود:  در فوریه امسال،  طبق تعهد پیمانکار یزد یک (ذوب اول) می‌گیریم  این درحالی است که این پروژه‌ ۱۳ سال متوقف بوده است.

به گفته فاضل؛ گندله سازی ۴ میلیون تنی بهاباد در بهار سال آینده و کنسانتره ان هم همزمان با بهاباد افتتاح می شود.

وی گفت: قیمت هر سهم برای عرضه ۳۲۰۰ تومان در نظر گرفته شده است که در نهایت در روز عرضه بر اساس تقاضا قیمت مشخص می شود.

وی گفت:  طرح کارخانه احیای ۳ و طرح کارخانه فولاد و نورد از ابتدای سال ۱۴۰۳ با ۵۰ درصد ظرفیت و پس از آن با ۹۰ درصد ظرفیت به بهره‌برداری برسد. 

فاضل گفت: در ارزشگذاری فولاد غدیر نی ریز مشخص شده، طرح تولید شمش فولاد به میزان یک میلیون تن از ابتدای ۴۰۲ با ۵۰ درصد ظرفیت و پس از آن با ۹۳درصد ظرفیت اسمی به بهره برداری خواهد رسید.

 وی گفت: در‌مورد فولاد نوظهور بافق.  مقدار فروش سنگ آهن شرکت سالانه ۲میلیون و ۸۸۰ هزار تن در نظر گرفته شده است. 

حجت انصاری، مشاور عرضه شرکت و مدیر عامل تامین سرمایه دماوند گفت: در صورت مساعد بودن شرایط بازار عرضه شرکت انجام می شود از جمله سهامی است که هم در هلدینگ های بورس  و هم سرماگذاری بلند مدت مناسب است

میلاد فروغی مدیر عامل گروه مالی غدیر در ادامه گفت:  حضور مستمر و موثر این شرکت در تمام ارکان و زنجیره‌های متنوع از ارزش‌های این هلدینگ است.

وی افزود: سرمایه‌ گذاری‌ های متنوع و قابل اتکا در زنجیره‌های فلزات غیرآهنی می‌تواند به افزایش حاشیه سود شرکت و متنوع‌سازی سبد محصولات کمک کند.

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24