Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

در بازار قراردادهای آتی در هفته پایانی مهر نزدیک ۸۱ هزار قرارداد به ارزش ۳۷۳ میلیارد تومان میان معامله گران دست به دست شد که نسبت به هفته قبل از آن، رشد ۶.۷ درصدی در حجم قرارداد را مشاهده کرد. سهم زعفران از حجم قراردادهای آتی، نزدیک ۷۱ هزار قرارداد به ارزش بیش از ۲۸۴ میلیارد تومان بود.

جزییات آمار هفتگی معاملات قراردادهای آتی منتشر شد/ افزایش ۶.۷ درصدی حجم قراردادها

بورس24 : در بازار قراردادهای آتی در هفته پایانی مهر نزدیک ۸۱ هزار قرارداد به ارزش ۳۷۳ میلیارد تومان میان معامله گران دست به دست شد که نسبت به هفته قبل از آن، رشد ۶.۷ درصدی در حجم قرارداد را مشاهده کرد. سهم زعفران از حجم قراردادهای آتی، نزدیک ۷۱ هزار قرارداد به ارزش بیش از ۲۸۴ میلیارد تومان بود.

۸۰ هزار و ۸۴۷ قرارداد آتی به ارزش بیش از ۳۷۳ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان در بازار مشتقه در هفته منتهی به ۳۰ مهر دست به دست شد. بیشترین سهم معاملات بازار قراردادهای آتی در هفته ای که سپری شد، متعلق به زعفران با ۷۱ هزار و ۲۰۳ قرارداد به ارزش بیش از ۲۸۴ میلیارد تومان برای سه موعد تحویلی آبان، دی و اسفند سال ۱۴۰۱ بود.

برای صندوق طلا نیز ۷ هزار و ۵۲۰ قرارداد به ارزش بیش از ۸۵ میلیارد و ۶۵۷ میلیون تومان در سه موعد تحویلی مهر، آذر و بهمن ۱۴۰۱ در هفته منتهی به ۲۲ مهر دست به دست شد.

نقره هم با دست به دست شدن ۲ هزار و ۱۲۴ قرارداد به ارزش ۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان در سه موعد تحویلی مهر، آذر و دی ۱۴۰۱ روبه رو بود.

از لحاظ حجم و ارزش، زعفران به ترتیب با سهم ۸۸ درصدی و ۷۶ درصدی بیشترین سهم را از کیک معاملات قراردادهای آتی در اختیار داشت و صندوق طلا با سهم ۹ درصدی از حجم کل و ۲۳ درصدی از ارزش کل در جایگاه دوم قرار داشت.

گالری تصاویر

منبع خبر: کالاخبر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24