Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بانک تجارت با امضای دو تفاهمنامه و میزبانی از مدیران چندین شرکت صنعتی و تولیدی و فعالان اقتصادی، چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌ المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌ سازی را پر ثمر آغاز کرد...

نمایش فرصت‌ های مالی – اقتصادی بانک تجارت در «کیش اینوکس»

بورس24بانک تجارت با امضای دو تفاهمنامه و میزبانی از مدیران چندین شرکت صنعتی و تولیدی و فعالان اقتصادی، چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌ المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌ سازی را پر ثمر آغاز کرد.

با برگزاری آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲ آغاز به کار کرد.

بانک تجارت عصر دوشنبه بیست و پنجم مهرماه در نخستین روز برگزاری این نمایشگاه تفاهمنامه‌های همکاری با صندوق تامین سرمایه تمدن و شرکت دوستداران کیش امضا کرد.

توسعه همکاری‌های بانکی و ارائه انواع خدمات مالی و اعتباری از موضوعات تفاهمنامه بانک تجارت و صندوق تامین سرمایه تمدن به شمار می‌ رود.

تفاهمنامه همکاری سه جانبه بانک تجارت، شرکت کارت اعتباری ایران کیش و شرکت دوستداران کیش نیز با موضوع درگاه‌ های پرداخت و اعطای اعتبار به کیشوندان و مسافران جزیره کیش منعقد شد.  

کیش اینوکس ۲۰۲۲ کیش با حضور حسین قربان زاده معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی‌ سازی، مجید بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی، نصراله ابراهیمی سرپرست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و جمع کثیری از مدیران بانک‌ ها، بیمه و شرکت‌ های بورسی و با برگزاری سی‌ و‌ شش نشست تخصصی با حضور بیش از ۱۵۰ کارشناس متخصص از ۲۵ تا ۲۸ مهر ماه سال ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌ های جزیره کیش برگزار شد.

بانک تجارت به همراه شرکت‌ های زیر مجموعه خود از جمله «صرافی تجارت»، «صندوق کاردان» و همچنین کارشناسان بخش بین‌الملل، امور مشتریان و بانکداری شرکتی، تجاری و اصناف و در غرفه شماره ۳۳ این نمایشگاه پذیرای بازدید کنندگان است. 

منبع خبر: فراز نیوز

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24