Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

محسن امینی، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران به ارائه جزئیاتی پیرامون نخستین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و مواد غذایی پرداخت و با اشاره به تاریخ برگزاری این اجلاس گفت: اولین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا، چهارشنبه ۲۷ مهر در اتاق ایران برگزار می‌ شود...

اولین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا ۲۷ مهر برگزار می‌ شود

بورس24 : اولین اجلاس «تجارت محصولات کشاورزی و غذا» چهارشنبه ۲۷ مهر در اتاق ایران برگزار می‌شود. علاقه‌ مندان می‌ توانند برای حضور در این همایش ثبت‌ نام کنند. 

بنابر اعلام رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران، امکان ثبت‌ نام برای حضور در اولین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا که قرار است چهارشنبه ۲۷ مهر در اتاق ایران برگزار شود، فراهم است و علاقه‌ مندان می‌ توانند به صورت رایگان از مباحث این اجلاس بهره ببرند.

محسن امینی، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران به ارائه جزئیاتی پیرامون نخستین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و مواد غذایی پرداخت و با اشاره به تاریخ برگزاری این اجلاس گفت: اولین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا، چهارشنبه ۲۷ مهر در اتاق ایران برگزار می‌ شود.

این فعال اقتصادی محورهای این اجلاس را در سه بخش تأمین مالی نوین، شبکه‌سازی بازار و صادرات هدفمند، خلاصه کرد و گفت: در این همایش از فعالان اقتصادی حوزه‌ های کشاورزی و صنایع غذایی دعوت شده و قرار است با مشارکت این افراد در چارچوب نشست‌ های تخصصی و جلسات هم‌ اندیشی موضوعات مهم کشاورزی مطرح و بررسی شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران ضمن اشاره به امکان حضور رایگان علاقه‌ مندان به دو صورت مجازی و حضوری در این اجلاس، گفت: علاقه‌ مندان می‌ توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۵۱۶۷۲۷ تماس بگیرند.

بر اساس اظهارات امینی به منظور بررسی و پیشبرد هر چه بهتر اهداف اجلاس، در این برنامه از سیاست‌ گذاران و مسئولان مربوطه هم دعوت می‌ شود. 

برای دیدن جدیدترین تحلیل های بورسی روی لینک کلیک کنید↪️

برای اطلاع از اخبار افت بورس روی لینک کلیک کنید ↪️

برای اطلاع از مجامع بورسی روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24