Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

شناسایی بهترین دوره آموزش تحلیل تکنیکال، از ملزومات موفقیت در کسب سود از بازار بورس است. در سال‌های اخیر با توجه به بحران اقتصادی حاکم بر جهان، تمایل افراد به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف و گسترش منابع درآمد، افزایش پیدا کرده‌است. همچنین، برقراری امکان فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری‌ها، تمایل ورود افراد به بورس را افزایش داده‌است. سرمایه‌گذاری در بورس یکی از حوزه‌هایی است می‌تواند منجر به درآمدزایی و کسب سود شود.

بهترین دوره های آموزش تحلیل تکنیکال

شناسایی بهترین دوره آموزش تحلیل تکنیکال، از ملزومات موفقیت در کسب سود از بازار بورس است. در سال‌های اخیر با توجه به بحران اقتصادی حاکم بر جهان، تمایل افراد به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف و گسترش منابع درآمد، افزایش پیدا کرده‌است. همچنین، برقراری امکان فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری‌ها، تمایل ورود افراد به بورس را افزایش داده‌است. سرمایه‌گذاری در بورس یکی از حوزه‌هایی است می‌تواند منجر به درآمدزایی و کسب سود شود.

اما ورود به حوزه بورس و بازار سرمایه، مانند سایر بازارهای مالی، بدون کسب دانش کافی و شناخت رقبا، نه تنها منجر به درآمدزایی نمی‌شود، بلکه زیان‌های مالی هنگفتی را نیز به سرمایه‌گذار تحمیل می‌کند. بنابراین، اولین گام به منظور فعالیت در بورس، یادگیری روش‌های تحلیل بازار بورس و چگونگی خرید و فروش در بستر رقابتی این بازار است.

روش‌های متعددی برای تحلیل بازار بورس ایران وجود دارد که یکی از پرطرفدارترین این روش‌ها، تحلیل تکنیکال است. تحلیلگران تکنیکال با توجه به رفتار گذشته نمودار قیمت و با استفاده از ابزارهای تحلیلی مختلفی مانند اندیکاتورها، به پیش‌بینی رفتار آینده سهام و دیگر دارایی‌ها می‌پردازند.

4 تا از بهترین دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال

  1. دوره آموزش تحلیل تکنیکال ره‌آورد آکادمی

تحلیل تکنیکال

ره‏آورد، پایگاه جامع اطلاعات و ابزارهای تحلیل تکنیکال و بنیادی در بازارهای مالی، از مؤسسات برگزارکننده کلاس های آموزش تحلیل تکنیکال در ایران محسوب می‌شود. ارائه مطالب آموزشی در قالب بلاگ، گزارش‌های تحلیلی در قالب بولتن و برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب ره‌آورد آکادمی، از جمله خدماتی است که این مجموعه به تحلیلگران بورس و سایر بازارهای مالی ارائه می‌دهد. در ره‏آورد آکادمی، مجموعه‏ای از دوره‏ها، وبینار‌ها و کارگاه‏های آموزشی در خصوص مفاهیم سرمایه‌گذاری و تحلیل تکنیکال و بنیادی بازارهای مالی برگزار می‏شود.

دوره تخصصی تحلیل تکنیکال پس از تدریس تعاریف و اصطلاحات مربوط به بازار سرمایه، راهکارهایی مفید و اثربخش درخصوص اصول خرید و فروش سهام با اقتباس از الگوی رفتاری افراد موفق و برجسته در حوزه‌ی بازارهای مالی و همچنین تجربیات اساتید آکادمی ره‌آورد در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

مزایای دوره تحلیل تکنیکال ره‌آورد آکادمی

  • جامعیت دوره و آموزش تمامی مباحث از مقدماتی تا پیشرفته
  • بهره‌مندی از تیم مدرسان حرفه‌ای و متخصص تحلیل تکنیکال
  • انجام صفر تا صد پروژه‌های عملی در حین برگزاری دوره تحلیل تکنیکال
  • دریافت گواهینامه مورد تأیید سازمان بورس و اوراق بهادار

برای مشاهده جزئیات دوره تحلیل تکنیکال، بر روی آموزش تحلیل تکنیکال ره‌آورد آکادمی کلیک کنید.

  1. دوره‌ آموزش تحلیل تکنیکال کارگزاری مفید

تحلیل تکنیکال

کارگزاری مفید با تمرکز بر ارتقاء سطح علمی کاربران و فعالان بازار سرمایه، اقدام به طراحی بسته‌های آموزشی، ارائه مطالب و ویدئوهای آموزشی و همچنین، برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین در حوزه تحلیل تکنیکال کرده‌است. لازم به ذکر است که جامعه هدفِ این مجموعه، شامل افراد مبتدی، نیمه ‌حرفه‌ای و حرفه‌ای بوده و بنابراین، تمامی افراد با هر میزان دانش و آگاهی نسبت به بازار سرمایه، امکان بهره‌مندی از این آموزش‌ها را خواهند داشت.

مزایای دوره تحلیل تکنیکال کارگزاری مفید

  • امکان شرکت در دوره به عنوان کاربر مهمان
  • به‌اشتراک‌گذاری دوره از طریق شبکه‌های اجتماعی
  • امکان شرکت در دوره به صورت رایگان

برای مشاهده جزئیات دوره تحلیل تکنیکال، بر روی آموزش تحلیل تکنیکال مفید کلیک کنید.

  1. دوره آموزش تحلیل تکنیکال خانه سرمایه

تحلیل تکنیکال

مجموعه خانه سرمایه نیز یکی از ارائه‌دهنگان دوره های آموزش تحلیل تکنیکال بوده و از جمله مصادیق بارز این امر می‌توان به آموزش‌های متعدد این مجموعه در قالب مقالات و ویدئوهای آموزشی و برگزاری کلاس‌های حضوری و آنلاین در زمینه تحلیل تکنیکال و سایر مباحث مرتبط با بازارهای مالی اشاره کرد. شما با هر میزان از دانش بورسی، می‌توانید از آموزش‌های این مجموعه بهره ببرید؛ زیرا این آموزش‌ها در سطوح مختلفی ارائه شده و محدود به یک سطح خاص نمی‌شود.

مزایای دوره تحلیل تکنیکال خانه سرمایه

  • امکان تهیه مطالب به صورت پکیج
  • بهره‌مندی از بازخورد دیگر شرکت‌کنندگان

برای مشاهده جزئیات دوره تحلیل تکنیکال، بر روی آموزش تحلیل تکنیکال خانه سرمایه کلیک کنید.

  1. دوره آموزش تحلیل تکنیکال Investopedia

شاید بد نباشد پس از معرفی سایت‌ها و مؤسسات برگزارکننده دوره‌ های تحلیل تکنیکال در ایران، اشاره‌ای هم به یک سایت خارجی در این زمینه بکنیم که بیشتر به عنوان دائرة‌المعارف بورسی در میان فعالان بازار سرمایه شناخته می‌شود. اینوستوپدیا که علاوه بر ارائه تعاریف دقیق علمی از مفاهیم و اصطلاحات بورسی، اخبار بازارهای مالی را نیز به علاقه‌مندان این بازارها در سرتاسر جهان ارائه می‌کند، ویدئوها و دوره‌های آموزشی متنوعی نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. امروزه Investopedia با بیش از 60 میلیون بازدید در هر صفحه، به یکی از محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین سایت‌های مالی در سرتاسر جهان تبدیل شده‌است.

مجموعه‌هایی چون ره‌آورد آکادمی، کارگزاری مفید و خانه سرمایه با تلاش در جهت برگزاری بهترین دوره ها و کلاس های تحلیل تکنیکال، اقدام به ارائه مطالب و برگزاری دوره‌های آموزشی در این راستا کرده و منجر به ارتقاء سطح علمی فعالان بازار سرمایه ایران در هر سطح علمی و با هر میزان تجربه شده‌اند. لازم به ذکر است که بهره‌مندی از آموزش‌های سایت‌هایی چون Investopedia که از شهرتی جهانی برخوردار است هم می‌تواند در خصوص یادگیری مفاهیم و روش‌های‌ تحلیل انواع بازار مالی مؤثر واقع شود.

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24