Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

اپلیکیشن جامع اوانو که خدمات خود را با محوریت سرویس‌های «مالی»، «اپراتوری»، «هواداری»، «خرید فروشگاه» و «سفر و گردشگری» و غیره به کاربران ارائه می‌کند، در دو استور گوگل‌پلی و کافه بازار از مرز هشت‌میلیون نصب عبور کرد.

اپلیکیشن «اوانو» در گوگل‌پلی و کافه بازار هشت‌میلیونی شد

بورس24 : اپلیکیشن جامع اوانو که خدمات خود را با محوریت سرویس‌های «مالی»، «اپراتوری»، «هواداری»، «خرید فروشگاه» و «سفر و گردشگری» و غیره به کاربران ارائه می‌کند، در دو استور گوگل‌پلی و کافه بازار از مرز هشت‌میلیون نصب عبور کرد.

بر اساس جدیدترین به‌روزرسانی اطلاعات مربوط به اپلیکیشن‌های اندرویدی در گوگل‌پلی، اپلیکیشن «اوانو» به بیش از پنج‌میلیون نصب توسط کاربران ایرانی دست یافت.

همچنین در جدیدترین به‌روزرسانی اطلاعات مربوط به اپلیکیشن‌های اندرویدی در کافه بازار، اپلیکیشن اوانو به بیش از سه‌میلیون نصب توسط کاربران ایرانی دست یافته است.

بر همین اساس در دو استور گوگل‌پلی و کافه بازار در مجموع بیش از  هشت‌میلیون کاربر ایرانی، اپلیکیشن اوانو را نصب کرده‌اند.

گفتنی است اپلیکیشن اوانو محصول شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند به‌عنوان بازوی دیجیتال همراه اول است و خدمات این اپلیکیشن در  پنج بخش «مالی»، «اپراتوری»، «هواداری»، «خرید فروشگاه» و «سفر و گردشگری» به کاربران ارائه می شود.

اوانو در بخش «مالی»، علاوه بر خدمات کارت به کارت و دریافت موجودی حساب، کاربران می‌توانند از کیف پول یکپارچه همراه اول نیز استفاده کنند. یکی از ویژگی‌های اوانو کیف پول مشترک با اپلیکیشن همراه‌من است؛ به‌طوری که کاربران با شارژ کیف پول خود در هریک از این اپلیکیشن‌ها می‌توانند به‌راحتی از خدمات هر دو اپلیکیشن اوانو و همراه‌من استفاده کنند.

گفتنی است به‌زودی کاربران می‌توانند از خدمات کارت فیزیکی متصل به کیف پول یکپارچه همراه اول خود که عضو شبکه شتاب است نیز استفاده کنند.

منبع خبر: روابط عمومی شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24